عطر ادکلن شوپارد-چوپارد انچانتد گلدن ابسولوت | Chopard Enchanted Golden Absolute

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد انچانتد گلدن ابسولوت-Chopard Enchanted Golden Absolute

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد انچانتد گلدن ابسولوت-Chopard Enchanted Golden Absolute عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن شوپارد/چوپارد انچانتد گلدن ابسولوت-Chopard Enchanted Golden Absolute عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن شوپارد-چوپارد انچانتد گلدن ابسولوت-Chopard Enchanted Golden Absolute
عطر ادکلن شوپارد-چوپارد انچانتد گلدن ابسولوت-Chopard Enchanted Golden Absolute

پس از اسپری‌کردن چوپارد انچانتد گلدن ابسولوت روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی آلوی سیاه و گل یاسمین خواهید شد. این نت میوه‌ای، گلی و شیرین، شادی و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، این نت‌ جای خود را به نت‌های میانی خواهد داد. نت‌های میانی از یلانگ یلانگ و گیاه پاتچولی ساخته می‌شوند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب گایاک ساخته می‌شوند. بوی چوب گایاک، هماهنگی و آرامش درونی را به شما منتقل می‌کند.

بطری Enchanted Golden Absolute بسیار شیک و خوش‌دست طراحی شده است. این بطری به شکل یک خمره‌ی طلایی ساخته شده و درخشش خاصی در نور دارد. درپوش طلایی این عطر مانند یک حلقه است. در این حلقه، نگین‌های سفیدی خودنمایی می‌کنند. روی گردن بطری، نشان تجاری شوپارد به‌خوبی حک شده است.

  • رایحه اولیه : آلو قطره طلا , یاس
    رایحه میانی : گل یلانگ , نعناع هندی
    رایحه پایه : چوب گایاک

خرید ادکلن اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر چوپارد انچنتد گلدن ابسولوت

ادکلن چوپارد اینچانتد گلدن ابسولوت

شوپارد اینچنتد گلدن ابسولوت

Chopard Enchanted Golden Absolute

دیدگاهی بنویسید