بررسی برند عطر ادکلن 50 Cent-فیفتی سنت

برند عطر ادکلن 50 Cent-فیفتی سنت اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن آمریکایی است که  تنها یک عطر با نام پاور در سال 2009 تولید کرده است. این ادکلن توسط Harry Fremont ساخته شده است.

کورتیس جیمز جکسون ۳-Curtis James Jackson III که با نام 50 Cent-فیفتی سنت شناخته میشود یک خواننده رپ امریکاییی است که در سال ۲۰۰۲ توسط امینم کشف شد و او را به شهرت رساند. فیفتی سنت در سال 1975 در جامائیکای شمالی به دنیا آمد و کل زندگی اش را در نیویورکک کنار پدر و مادر بزرگش بعد از اینکه پدرش او را ترک کرد و مادرش در سن 23 سالگی زمانی که او فقط 8 سال داشت، توسط گلوله ای کشته شد، بزرگ شد .

او به دلیلل علاقه ی بیش از حدش به ورزش بوکس دوست داشت که به بوکسری سنگین وزن تبدیل شود و همین کار را نیز دنبال کرد و جایزه هایی را در این زمینه به خود اختصاص داد ولی در نهایت توسط شخصی به نام Jason Mizell استعداد های خوانندگی اش کشف شد . نکته ی قابل توجه در مورد او این است که هیچ گاه در تمام زندگی اش نه الکل نوشیده و نه لب به سیگار زده.

کورتیس جکسون معروف به 50 سنت اولین محصول عطری خود را با همکاری شرکت Lighthouse Beauty در پاییز 2009 به نام 50cent POWER وارد بازار کرد و به خاطر محبوبیت 50centt با استقبال خوبی روبرو شد. فروش این برند جدید متوسط بود و بیشتر بخاطر این سلبریتی به موفقیت رسید.

لینکهای مرتبط:

عطر فیفتی سنت

ادکلن فیفتی سنت

قیمت عطر فیفتی سنت

خرید عطر فیفتی سنت

عطر 50 Cent

ادکلن 50 Cent

دیدگاهی بنویسید