بررسی برند عطر ادکلن تام فورد-Tom Ford

برند عطر ادکلن تام فوردTom Ford اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن امریکایی است.این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 59 عدد عطر و ادکلن با برند تام فورد | Tom Ford  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است .کمپانی عطر Tom Ford-عطر تام فورد-ادکلن تام فورد از سال 2005 شروع به کار نموده  و از سال 2006 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر Tom Ford-عطر تام فورد-ادکلن تام فورد
عطر Tom Ford-عطر تام فورد-ادکلن تام فورد

توماس کارلایل فورد، طراح مد آمریکایی در سال 1961 در تگزاس متولد شد. وی در نوجوانی در رشته تاریخ تحصیل می کرد اما یکسال بعد بر روی بازی در آگهی های تلویزیونی تمرکز کرد (تام، یک فیلم نیز در سال 2009 بنام A Single Man ساخت) و سپس در رشته طراحی داخلی در نیویورک در دانشگاه Parsons School of Design مشغول به تحصیل شد.

وی سپس به پاریس رفت و در دفتر مطبوعاتی Chloe مشغول بکار شد و سپس در سال 1988 در بازگشت به آمریکا به کمپانی perry Ellis جایی که Robert McDonald مدیر و Marc Jacobs طراحش بود، رفت. اما بعد از دو سال بدلیل علاقه نداشتن به طراحی آمریکایی از آنجا خارج و مجدد به اروپا رفت و در سال 1990 در کمپانی Gucci مشغول به طراحی شد و بعنوان مدیر بخش طراحی لباس زنانه منصوب شد و به شهرت جهانی دست یافت و به پست مدیر تولید ارتقا یافت.

وی موقعیت گوچی را از یک شرکت ورشکسته به یک کمپانی مطرح تبدیل نمود. وقتی گوچی سهام ایوسن لوران را خریداری کرد، تام فورد را مدیر تولید ایوسن لورن نیز قرار داد.Tom Ford نهایتا در سال 2005 به امریکا بازگشت و برند خودش را تاسیس نمود. این برند تولیدکننده عطر و ادکلن ، اکسسوریهای مختلف، عینک و فشن است و بخاطر تبلیغات تحریک برانگیزش نیز معروف است. وی در سال 2006 اولین عطر خود “Black Orchid”را با همکاری عطر و ادکلن ساز معروف Estee Lauder تولید و معرفی کرد. وی همچنین برنده جوایز متعددی از شورای طراحان آمریکا شد.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد

ادکلن تام فورد

قیمت عطر تام فورد

خرید عطر تام فورد

عطر Tom Ford

ادکلن Tom Ford

دیدگاهی بنویسید