آمواج اوپوس دو-Amouage Opus II

عطر ادکلن آمواج اوپوس دو-Amouage Opus II عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آمواج اوپوس دو-Amouage Opus II عطری است زنانه و مردانه و جذاب.

عطر ادکلن آمواج اوپوس دو-Amouage Opus II

عطر ادکلن آمواج اوپوس دو-Amouage Opus II،عطری است ساده، گیاهی و تلخ که شروعی شاداب و خوشبو از رایحه اسطوخدوس و گیاه ورم وود دارد.

بطری این عطر بسیار ساده و شیک طراحی شده است. روی بطری Opus II نشان آمواج دیده می‌شود. درپوش بطری با رنگ طلایی و شکل استوانه‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

پس از اولین اسپری از آمواج Opus II روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی اسطوخودوس، گیاه افسنطین، فلفل قرمز و فلفل سیاه خواهید شد. این ترکیب تند و گیاهی، شادی و تازگی فراوانی را با خودش به همراه می‌آورد. در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جانشین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از گل یاسمین، هل، دارچین و گل رز ساخته شده‌اند. بوی شیرین این نت‌های گلی، انرژی مثبت و طراوت را در شما بیشتر می‌کند. با گذشت مدت‌زمانی طولانی نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از مشک، گیاه پاتچولی، چوب سدر، عنبر و بخار معطر تشکیل می‌شوند.

این عطر پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و به استثنای تابستان در باقی فصول سال قابل استفاده است.

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آمواج اوپوس دو

ادکلن آمواج اوپوس دو

آمواج اوپوس دو

Amouage Opus II

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized