آمواج اوپوس شش-Amouage Opus VI

عطر ادکلن آمواج اوپوس شش-Amouage Opus VI عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آمواج اوپوس شش-Amouage Opus VI عطری است زنانه و مردانه و منحصر به فرد.

عطر ادکلن آمواج اوپوس شش-Amouage Opus VI

عطر ادکلن آمواج اوپوس شش-Amouage Opus VI،عطری رمانتیک و جذابی است که خاطرات دوست داشتنی را برای ما زنده می کند و کاملا چوبی و شرقی می باشد . این محصول الهام گرفته از داروهای سنتی برای قلب های شکسته از جمله عنبر، می باشد .

بطری Opus VI بسیار ساده و خوش‌دست ساخته شده و به‌راحتی در دست بانوان و آقایان جا می‌شود.روی شیشه در یک کادر طلایی‌رنگ نشان تجاری آمواج را مشاهده می‌کنید. درپوش بطری شکلی استوانه‌ای دارد و با رنگ طلایی‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

پس از اولین اسپری از آمواج Opus VI روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی فلفل سیچوان، گیاه خلیج هندی و بخار معطر خواهید شد. این ترکیب تند و گیاهی، هیجان، شادی و هیجان فراوانی را با خودش به همراه می‌آورد. در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جانشین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از گیاه کیپریول، گیاه پاتچولی و گل شیرجاروب ساخته شده‌اند. بوی شیرین این نت‌های گیاهی، انرژی مثبت و تمرکز را در شما بیشتر می‌کند. با گذشت مدت‌زمانی طولانی نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از عنبر، چوب صندل و گل لادن تشکیل می‌شوند. پس از استشمام بوی این نت‌ها، اعتمادبه‌نفس و تعادل روحی زیادی خواهید داشت.

  • رایحه اولیه : بخور خوشبو – برگ هندی – فلفل
  • رایحه میانی : نعناع هندی – درخت مو
  • رایحه پایه : لادن – عنبر – چوب صندل

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آمواج اوپوس شش

ادکلن آمواج اوپوس شش

آمواج اوپوس شش

Amouage Opus VI

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized