معرفی محصولات و خدمات

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو | Xerjoff Casamorati Regio

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو | Xerjoff Casamorati Regio

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو-Xerjoff Casamorati Regio عطری است شیرین و تند.این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو-Xerjoff Casamorati Regio عطری است مردانه و زنانه و لاکچری.

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو | Xerjoff Casamorati Regio
عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو | Xerjoff Casamorati Regio

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو-Xerjoff Casamorati Regio از برند قدیمی و سرشناس کازاموراتی زرژاف در سال 2011 طراحی و روانه ی بازار شد . عطر ادکلن زنانه مردانه رجیو که عطری تند و شرقی است در نت ابتدایی خود رایحه ی عناصری همچون اسطوخودوس ، ترنج ، شکوفه لیمو و گریپ فروت را داراست . پس از انتشارر توافقی تند و تازه از مرکبات در نت میانی و در قلب این رایحه با ضرباهنگ رایحه های عناصری همچون قرنفل ، یلانگ یلانگ ، آلو ، گل رز ، هل و گل شمعدانی رو به رو میشویم و در انتهای مسیر خط بویایی این رایحه ، طراح از تلفیق عناصری همچون مشک ، وانیل ، آمبرته مشک ( نوعی خمیر از مشک ) و نعناع هندی بهره جسته و با این عناصر این رایحه را پایدار ساخته است.

با توجه به تلفیقی تضاد گونه از مواد در طراحی رایحه ی این عطر ، از آن میتوان در هر فصل از سال بهره برد و مناسبترین زمان برخورداری از رایحه ای دلچسب از این عطر در درازای شب میباشد . رایحه ای دراز مدت و سنگین که بی شک به سبب حضور رایحه ی اصلی ، گل شمعدانی همگی عاشق بو و خط بویی آن خواهید شد . رایحه ای منحصر بفرد که با تنالیته ی گرم و تند خود و همچنین حضور غنی انواع مرکبات در ابتدا با آرامی و در ادامه با شدت هر چه تمام میتوان از آن لذت برد . شاهکاری هنری همراه با ضمیمه ای موسیقیایی که با آرامش آغاز و به مرور اوج می گیرد.

  • رایحه تولیه: ليمو ترش، ترنج،اسطوخدوس، شکوفه ليمو ،
  • رایحه میانی: ميخک، گل شمعداني، هل سبز، يلانگ يلانگ،
  • رایحه پایه: وانيل، نعنا هندي، مشک ،مشک گل خطمي،

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کازاموراتی زرژاف رجیو

ادکلن کازاموراتی زرژاف رجیو

کازاموراتی زرژاف رجیو

ادکلن کازاموراتی زرجف رجیو

Xerjoff Casamorati Regio

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا