معرفی محصولات و خدمات

عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک | Roberto Verino VV Tropic

عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic

عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic
عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic

عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic،با رایحه ی میوه ای و گلی انتخابی مناسبی برای روزهای گرم و آفتابی می باشد.

پس از اولین اسپری از این ادکلن روی پوستتان متوجه بوی پرتقال، انبه، آناناس، نارگیل، زردآلو و زنبق دره خواهید شد. در ادامه و با گذشت مدتی شاهد تغییر مسیر نت‌های آغازی به سمت نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب گل مگنولیا ساخته می‌شوند. در ادامه و پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. این نت‌ها از ترکیب چوب صندل، وانیل و مشک تشکیل‌شده‌اند.

بطری VV Tropic کمی غیرمعمول و عجیب طراحی شده است. این بطری کروی داخل یک مکعب جا گرفته و مایع نارنجی‌رنگ درونش به‌خوبی دیده می‌شود. این بطری در عین غیرعادی بودن به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود. این عطر حجمی برابر با ۵۰ میلی‌لیتر دارد و به‌خوبی در کیف بانوان جای خود را پیدا می‌کند.

  • رایحه اولیه : نارگیل – آناناس – انبه – پرتقال – سوسن  – زردآلو
    رایحه میانی : مگنولیا
    رایحه پایه : مشک – چوب صندل – وانیل

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر روبرتو ورینو وی وی تروپیک

ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک

روبرتو ورینو وی وی تروپیک

Roberto Verino VV Tropic

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا