Uncategorized

مرسدس بنز وی آی پی کلاب اینفینیت اسپایسی-قرمز-Benz VIP ClUb Infinite Spicy  

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب اینفینیت اسپایسی-قرمز-Benz VIP ClUb Infinite Spicy عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر وادکلن عرضه شد. عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب اینفینیت اسپایسی-قرمز-Mercedes Benz VIP ClUb Infinite Spicy عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب اینفینیت اسپایسی-قرمز-Benz VIP ClUb Infinite Spicy

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب اینفینیت اسپایسی-قرمز-Benz VIP ClUb Infinite Spicy ، با توجه به بویی که دارد برای روزهای بهاری بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

پس از اولین اسپری مرسدس بنز اینفینیت اسپایسی بای الیویر کرسپ روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی فلفل سیچوان، انیسه و تخم گشنیز خواهید شد. بوی این ترکیب تند و شیرین، شادی و انرژی فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمان نت‌های میانی به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از زنجبیل، هل و میوه‌ی درخت عرعر توت ساخته شده‌اند. این نت‌های سه‌گانه، انرژی و هیجان فراوانی را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها با نت‌های پایانی جابجا خواهند شد. نت‌های‌ پایانی از عنبر، چوب کشمیر و چوب تیک ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب به شما اعتمادبه‌نفس و تمرکز ویژه‌ای می‌بخشد.

روی شیشه نشان تجاری مرسدس بنز را که با رنگ نقره‌ای خودنمایی می‌کند را می‌توانید مشاهده کنید. شیشه به رنگ قرمز است و خبر از حال و هوای تند این عطر می‌دهد. در بطری با رنگ نقره‌ای‌اش درخشش خاصی دارد و وزن خوبی به ترکیب کلی این عطر اضافه کرده است. در پایین شیشه، نام Infinite Spicy و کمی پایین‌تر از آن نام طراح عطر را با خطی زیبا می‌بینید.

  • رایحه اولیه : بادیان ختایی , فلفل سیچوان , گشنیز
  • رایحه میانی : زنجبیل , هل , دانه سرو کوهی
  • رایحه پایه : چوب درخت ساج , چوب کشمیر , آمبروکسان

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر مرسدس بنز اینفینیت اسپایسی

ادکلن مرسدس بنز اینفینیت اسپایسی

مرسدس بنز اینفینیت اسپایسی

ادکلن مرسدس بنز اینفینیت اسپایسی قرمز

Benz VIP ClUb Infinite Spicy

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا