عطر ادکلن کارون پورانوم-عطر شاه | Caron Pour Un Homme 75ml

عطر ادکلن کارون پورانوم-عطر شاه- Caron Pour Un Homme 75ml

عطر ادکلن کارون پورانوم-عطر شاه- Caron Pour Un Homme 75ml عطری است ملایم و تلخ. این عطر در سال ۱۹۳۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن کارون پوران هوم-caron Pour Un Homme عطری است مردانه و جذاب.

این عطر مورد علاقه محمد رضا شاه پهلوی بوده است و به عطر شاه در میان قدما معروف است.

عطر ادکلن کارون پوران هوم-عطر شاه- Caron Pour Un Homme
عطر ادکلن کارون پوران هوم-عطر شاه- Caron Pour Un Homme

بطری پوران هوم بسیار ساده و شیک طراحی شده است. روی بطری در یک کادر عمودی و مستطیلی نام Pour Un Homme را مشاهده می‌کنید. مایع سبزرنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش بطری با شکل هندسی و رنگ نقره‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

عطر ادکلن کارون پوران هوم-Caron Pour Un Homme محصول خاص مردانه از برند کارون توسط طراحی به نام دالت روف در سال 1934 طراحی  و به بازار عرضه شد . ادکلنی که پس از این همه سال از پدر بزرگ و پدران ما تا به امروز هم چنان طرفداران خاص خودش را داراست .

شاخص اصلی این محصول ، قدرت پخش بو و ماندگاری فوق بالای آن میباشد . این محصول توسط افراد سر شناس زیادی مورد استفاده قرار گرفته است . رایحه ی این محصول جزء دسته های گیاهی و فوق کلاسیک بوده و در نت ابتدایی خود اسطوخودوس ، در نت میانی وانیل و در نت پایانی مشک را در ساختار خود به همراه دارد .

این عطر فرمولی دست نخورده برای حدود هشتاد سال بوده و پیشرفته ، نادر ، بی انتها ، تازه ، قوی و با دارا بودن پس زمینه ای از مشک ، کهربا و اسطوخودوس به شکلی ظریف با انفجاری از وانیل ، امیدوارانه برای سال های بعدی به همین منوال ادامه ی مسیر میدهد . با دارا بودن رایحه ای ملایم و تلخ مورد مناسبی برای هر چهار فصل سال و بهترین گزینه برای حضور در هر مکانی میباشد . این رایحه با توجه به تم تلخی که دارد مناسب برای هر رده ی سنی میباشد .

  • نت اولیه : اسطوخودوس
    نت میانی : وانیل
    نت پایه : مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

خرید عطر اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر کارون پوران هوم

ادکلن کارون پوران هوم

کارون پوران هوم

عطر شاه

Caron Pour Un Homme

دیدگاهی بنویسید