معرفی محصولات و خدمات

عطر ادکلن پانوژ | Panouge |

پانوژ خانه عطری است که در سال 1948 توسط موریس مویز با عنوان پارفومز لاوارن پاریس تأسیس شد، و در زمینه ساخت و تجارت روغن‌‌های اسانس فعالیت دارد. این شرکت طی سی سال نخست خود عطرها و ادکلن‌‌‌هایی را ساخت. در سال 1984، نام خود را به پانوژ تغییر داد که مخفف «پارفومز نوئل جنریشن» به معنی «عطر‌‌های نسل جدید» است. پانوژ خود را خانه عطر  می‌‌‌داند و خطوط تولید طراحی‌گرایی مانند Business Man، Unless، Eau d’AEspace را ارائه می‌‌‌دهد …

در سال 1995، پانوژ، تحت مدیریت جدید، با تخصص در زمینه عطر‌‌های مفهومی و نیش، جهت جدیدی به خود گرفت. می‌‌‌خواستند هر خط تولیدی یک داستان، یک مفهوم و یک هویت داشته باشد. طراح ژاپنی ماساکی ماتسوشیما اولین طراحی بود که به پانوژ اعتماد کرد عطرش را بسازد.

در سال 2002، پانوژ خط تولید ایزابی را به دست آورد و گاردنیا را به عنوان نسخه محدودی راه انداخت. به‌سرعت فروخته شد و جایگزین خط تولید ادوپارفوم شد. در سال 2009، راه‌اندازی Bleu de Chine به اعتبار این خط تولید که از سال 1924 وجود داشت افزود. برند مفهومی ماساکی-پاریس در همین دوره ساخته شد، که از مینیمالیسم ژاپنی و و ظرافت و هنر فرانسوی الهام گرفته است.

در سال 2009، جواهرساز پاریسی پویری و پانوژ نسخۀ محدودی از عطر عصاره را با ایده ایجاد جواهرات بویایی ساختند. برند‌‌‌های تاریخی و مشهوری مانند ژاک فت و آیریس گریس نیز به این سبد محصول اضافه شده است.

طراحان : ژان ژاک , فرانسیس کرکجان , رافایل هری , پاتریس رِویارد , ماری اشنایدر

لینکهای مفید : پانوژ | Panouge | عطر پانوژ | ادکلن Panouge | قیمت عطر پانوژ | خرید ادکلن Panouge 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا