Uncategorized

کرید ایژن گرین تی-Creed Asian Green Tea

عطر ادکلن کرید ایژن گرین تی-Creed Asian Green Tea عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلنکرید ایژن گرین تی-creed Asian Green Teaa عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن کرید ایژن گرین تی-Creed Asian Green Tea

عطر ادکلن کرید ایژن گرین تی-Creed Asian Green Tea ،بوی خنکی دارد و برای استفاده در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود. در تمام مدت استفاده از Asian Green Tea بوی چای را استشمام خواهید کرد. این عطر طراوت و تمرکز را به شما هدیه می‌ کند.

بطری Asian Green Tea بسیار ساده و خوش‌ دست طراحی شده است. روی شیشه در یک کادر طلایی‌رنگ نشان تجاری کرید و نام Asian Green Tea حک شده است. مایع درون بطری از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش پلاستیکی این عطر به رنگ سفید است و طرحی هندسی و زیبا دارد.

با اولین اسپری از Asian Green Tea روی پوست و محل نبضتان بوی نارنج، پرتقال ماندارین، لیمو و شکوفه‌ی پرتقال را استشمام می‌کنید. این ترکیب مرکباتی و گیاهی شادی و تازگی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت. این نت‌ها از گل بنفشه، چای سبز، گل آفتابگردان، رز و انگور سیاه تشکیل شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌ها تمرکز زیادی خواهید داشت. در ادامه و با گذشت زمان نت‌های میانی به آهستگی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از چوب صندل، مشک و عنبر ساخته شده‌اند. بوی شیرین و تند این نت‌ها هیجان شما را بیشتر می‌کند.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , ترنج , بهارنارنج , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : توت سیاه , بنفشه , رز , گل آفتاب پرست , چای
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کرید ایژن گرین تی

ادکلن کرید ایژن گرین تی

کرید ایژن گرین تی

ادکلن کرید ایشین گیرین تی

کرید ایشن گرین تی

Creed Asian Green Tea

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا