بولگاری بلک-Bvlgari Black

عطر ادکلن بولگاری بلک-Bvlgari Black عطری است با رایحه تلخ . این عطر در سال ۱۹۹۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .عطر ادکلن بولگاری بلک-BvlgariBlack عطری است مردانه و زنانه و شیک.

عطر ادکلن بولگاری بلک-Bvlgari Black

عطر ادکلن بولگاری بلک-Bvlgari Black، عطری است تلخ و چرمی و بسیار جذاب و خوشبو.که توسط Annick Menardo از کمپانی Bvlgari ساخته شد.

اگر به بطری این عطر زیبا نگاه دقیقی داشته باشید، متوجه شباهت این بطری با لاستیک خودروهای سواری می‌شوید. روی این لاستیک، نام بولگاری حک شده و به‌خوبی دیده می‌شود. اگر از بالا به شیشه نگاه کنید، مایع طلایی‌رنگ درون آن را خواهید دید. در بطری مانند یک حلقه‌ی فلزی به دور گردن آن پیچیده شده است. روی در هم نام بولگاری به‌خوبی حک شده است.

رایحه ابتدایی عطر با رایحه تلخ و دودی چرم ترکیب با وانیل آغاز میشود. رایحه چرم در اینجا حسی تلخ و دودی شبیه به بوی لاستیک داره. همانند اینکه شما یکباره داخل یک فروشگاه بزرگ لاستیک فروشی میشوید و قرار است برای خودروی خود یه جفت لاستیک نو خریداری کنید. رایحه شیرین وانیل نیز بسیار عالی تلخی و حس دودی چرم را مهار و بالانس میکند. در ادامه رایحه عطر تغییر خاصی نکرده و فقط کمی شیرینتر با حس ملایم پودری، کمی تلخ تر و چرمی تر شده و مقداری نیز رایحه مشک به این ترکیب اضافه می شود.

  • رایحه اولیه : ترنج , رز , چای
  • رایحه میانی : یاس , چوب صندل سفید , سدر
  • رایحه پایه : وانیل , خزه درخت بلوط , چرم , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری بلک

ادکلن بولگاری بلک

بولگاری بلک

بولگاری مشکی

Bvlgari Black

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized