کارولینا هررا ۲۱۲ سامر زنانه-Carolina Herrera 212 Summer

عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ سامر زنانه-Carolina Herrera 212 Summer عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ سامر-Carolina Herrera 212 Summer عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ سامر زنانه-Carolina Herrera 212 Summer

عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ سامر زنانه-Carolina Herrera 212 Summer،رایحه ای خنک و تازه در آن نهفته شده و برای علاقه مندان به عطرهای خنک تولید شده است.

پس از اسپری‌کردن روی پوست متوجه بوی لیمو، نارنج و پرتقال ماندارین خواهید شد. این نت‌ شیرین و مرکباتی، شادی و طراوت را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل یاسمین، یلانگ یلانگ و تمشک ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب گلی و میوه‌ای، انرژی مثبت و نشاط بالایی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از زعفران، عنبر، چوب و مشک ساخته شده‌اند. بوی این عناصر چوبی، آرامش و تعادل روحی و جسمی را به شما منتقل می‌کند.

بطری این عطر بسیار خوش‌دست بوده و به‌خوبی در دست بانوان جای می‌گیرد. روی بطری، نشان تجاری کارولینا هررا با رنگ سفید دیده می‌شود.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , ترنج , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : تمشک , گل یلانگ , یاس
    رایحه پایه : روایح چوبی , زعفران , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا ۲۱۲ سامر زنانه

ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ سامر زنانه

کارولینا هررا ۲۱۲ سامر 

Carolina Herrera 212 Summer

-Carolina Herrera 212

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized