هرمس له جاقدن د موسیو لی-Hermes Le Jardin de Monsieur Li 

عطر ادکلن هرمس له جاقدن د موسیو لی-Hermes Le Jardin de Monsieur Li عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن هرمس له جاقدن د موسیو لی-Hermes Le Jardin de Monsieur Li عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن هرمس له جاقدن د موسیو لی-Hermes Le Jardin de Monsieur Li

عطر ادکلن هرمس له جاقدن د موسیو لی-Hermes Le Jardin de Monsieur Li،عطری است شاداب و با طراوت با بستری از مرکبات، گل ها و چوب.

روی بطری دورنگ این عطر، نام Le Jardin De Monsieur و در پایین آن، نشان تجاری هرمس را به‌وضوح مشاهده می‌کنید. رنگ این بطری از پایین به بالا به ‌سوی روشنایی می‌رود؛ پس هرچه از زمان اسپری‌شدن این عطر بگذرد، بوی صاف‌تر و روشن‌تری را احساس خواهید کرد. درپوش بطری با رنگ شفافش جلوه‌ی خوبی به ترکیب کلی این عطر اضافه می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی میوه کامکوات که از خانواده مرکبات میباشد شروع میشود که رایحه ای شاداب و نیمه شیرین داشته و بدلیل حضور رایحه گل یاس حسی گلدار و مطبوع و کمی سبز دارد. با گذر زمان رایحه مشک و مقداری چوب درخت سدر به این ترکیب افزوده میشوند که در مجموع رایحه ای شاداب و میوه ای، گلدار،نیمه شیرین و کمی تلخ و چوبی را برای عطر بوجود می آورند.

  • رایحه اولیه : یاس , نعناع , پرتقال کامکوات

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر هرمس له جاقدن د موسیو لی

ادکلن هرمس له جاقدن د موسیو لی

هرمس له جاقدن د موسیو لی

عطر هرمس له جاردین د موسیو لی

Hermes Le Jardin de Monsieur Li

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized