میس دیور پرفیوم – Miss Dior

عطر ادکلن میس دیور پرفیوم – Miss Dior در سال ۲۰۱۲ با رایحه ای ملایم و شیرین و با طرحی از  به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر میس دیور  Miss Dior عطری است زنانه و خاص.
عطر میس دیور (Miss Dior)، برگرفته شده از یک دختر مدرن و جذاب امروزیست که در تبلور احساسات و جاودانگی عشق او به هستی با این رایحه ی افسانه ای هیچ ابهامی نیست . حس رومانتیک این رایحه در عین هوشمندی وصف ناپذیرش تقدیم به تمام بانوان جوانی شده که خواهان نگرش عاشقانه تری نسبت به خود هستند .

خانه ادکلن سازی دیور پس از ارائه محصولات مختلفی با نام میس دیور و پسوندهای گوناگون، این بار ادکلنی از این سری عرضه کرده که هیچ پسوندی ندارد.  نسخه تویلت میس دیور پیش از این معرفی شده بود و اکنون نوبت به ارائه نسخه پرفیوم رسیده است.میس دیور ادو پرفیوم در ترکیبات خود و در نت اولیه از پرتقال بهره می‌برد. نت میانی از یاس و رز تشکیل شده و در نت پایه نعناع هندی و مشک حضور دارند.

عطر میس دیور – Miss Dior

بطری Miss Dior بسیار جالب و شیک به نظر می‌رسد. روی بطری درست در قلب آن، می‌توانید در یک پلاک مستطیلی نقره‌ای، نام Miss Dior را با خطی زیبا  مشاهده کنید. روبان نقره‌ای که به شکل یک پاپیون دور گردن بطری بسته‌ شده، زیبایی آن را دوچندان می‌کند. در بطری هم با طراحی و شکل هندسی‌اش، جلوه‌ی ویژه‌ای به ترکیب کلی این شیشه بخشیده است.

این رایحه اغوا کننده آمیزه ای از توت های وحشی ، نارنگی سبز ، یاسمن صورتی ، نعناع هندی ، مشک و دیگر مواد گیاهی محرک است .

در انتها باید گفت این عطر جادویی تنها متعلق به Dior نیست بلکه بسیاری از کمپانی های مطرح دنیا با الهام از این رایحه جایگاه و اعتباری فراوان در بین رقبای خود پیدا کرده اند .

تولید سال ۲۰۰۵ برای تمامی سنین

  • نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : آلدهید ها (Aldehydes) ، ترنج (bergamot) ، گل یاسمن (Gardenia) ، گیاه کلاری سیج (Clary Sage) ، رزین باریجه (Galbanum)
    نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : گل میخک صد پر (Carnation) ، گل زنبق (Iris) ، گل یاس (Jasmine) ، گل برف (Lily of the Valleyy) ، نرگس (Narcissus) ، گل نرولی (Neroli) ، گل محمدی (Rose) ، ریشه زنبق زرد (Orris Root)
    نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : کهربا (Amber) ، چرم (Leather) ، رزین لبدانوم (Labdanum) ، درخت پچولی (Patchouli) ، خزه بلوط (oakmosss) ، چوب صندل (Sandalwood) ، درخت خس خس (Vetiver)

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

ادکلن میس دیور

عطر میس دیور

میس دیور

Miss Dior

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized