ماسک سفت شدن پوست صورت

ماسک سفت شدن پوست صورت

 

عوامل بسیاری در شل شدن پوست دخیل هستند: افزایش سن، کاهش وزن سریع، رژیم‌غذایی نامناسب و غیره. علت شل شدن پوست هرچه باشد، با بی‌توجهی به آن، وضعیت روزبه‌روز بدتر و ناخوشایندتر می‌شود. پزشکان برای رفع شل‌شدگی پوست روش‌های درمانی خاصی را پیشنهاد می‌کنند که اغلب پرهزینه‌اند، اما راه‌های ساده‌تر و کم‌هزینه‌تری هم وجود دارند. یکی از این روش‌ها استفاده از ماسک‌های صورت است، به‌خصوص ماسک‌های طبیعی و خانگی که عاری از مواد شیمیایی و مضر هستند. در این مطلب از سایت کهن طب به معرفی 2 ماسک برای سفت شدن پوست صورت می‌پردازیم. از همین امروز ماسک‌های زیر را امتحان کنید و معجزه‌ی آنها را روی پوست‌تان ببینید.

عسل و سفیده تخم مرغ

سفید تخم مرغ را هم بزنید تا به صورت خامه در آید و یک قاشق عسل را به آن اضافه کنیدو دوباره بهم بزنید تا سفت شود و سپس بر روی گردن خود بزنید. شما می توانید چند قطره گلاب را به این مخلوط اضافه کنید تا بوی تخم مرغ از بین برود. خمیر را بر روی گردن و صورت خودت به مدت 30 دقیقه بزنید.پس از آن صورت را با آب سرد بشورید.استفاده از این ماسک به صورت منظم باعث کشیدگی پوست ، روشن تر شدن و شفاف شدن می شود.

گلیسیرین و سفیده تخم مرغ

این ماسک از گلیسیرین، سفیده تخم مرغ،1 قاشق عسل، و مقدار کمی آرد و 1 قاشق چای خوری گلیسیرین تهیه می شود. همه این مواد را باهم مخلوط کنید تا به صورت خامه در بیاید. برای 15 دقیقه بر روی پوست گردن و چروک ها قرار دهید پس از 15دقیقه با آب سرد بشورید.

 

بهترین ماسک سفت شدن پوست صورت٬ سفت شدن پوست صورت٬ سفت شدن پوست صورت با طب سنتی٬ سفت شدن پوست صورت بعد از لاغری٬ ماسک برای سفت شدن پوست صورت٬ ماسک سفت شدن پوست صورت٬ ماسک سفت شدن پوست صورت در طب سنتی٬ ماسک سفت کننده پوست صورت٬ ماسک طبیعی سفت کننده پوست صورت٬ ماسک گیاهی برای سفت شدن پوست صورت