عطر و ادکلن ۵ ورزشکار مرد برتر دنیا

ورزشکاران در رشته های مختلف اغلب توسط طرفداران شان مورد ستایش و تحسین فراوان قرار می گیرند. به این دلیل است که هرگاه ورزشکاری یک محصول یا برند تجاری را تایید کند و به آن صحه گذارد، بسیاری از طرفداران او به خرید آن محصولات خاص تمایل پیدا می کنند تا از این طریق به ورزشکار مورد علاقه شان منتسب شوند. از این رهگذر بسیاری از ورزشکاران به تایید مارک های موجود می پردازند یا این که حتی خودشان به این منظور مستقیما وارد بازار کالاها می شوند و یک برند جدید با نام خود تاسیس می کنند. بسیاری از آن ها با رایحه ی مورد علاقه ی شان در صنایع مد و زیبایی رسوخ می کنند.

در زیر ۵ تا از بهترین عطرهای ورزشکاران ۲۰۱۶ آورده شده است.

عطر کریستیانو رونالدو لگاسی(Legacy by Cristiano Ronaldo)
عطر کریستیانو رونالدو لگاسی(Legacy by Cristiano Ronaldo)

۱-ادکلن کریستیانو رونالدو لگاسی(Legacy by Cristiano Ronaldo)

این بهترین عطر ورزشکاران ۲۰۱۶ است. اگر شما می خواهید ویژگی های کلاسیک کاریزما و مردانگی مدرن را به تصویر بکشید، عطر لگاسی برای شما مناسب است. این عطر بوی دلپذیر و مجللی دارد و به همراه با نت های عجیب و غریب می آید. این عطر خوشبو با ترکیب پرطراوتی از دارچین، ترنج، اسطوخدوس و سیب سبز آغاز می شود. به دنبال آن بوی لوکس سدر، ریشه ی زنبق زرد، بنفشه و گل صدتومانی که به همراه تن معطری از رزماری و مریم گلی می آیند پخش می شود. همچنین به عنوان یک نت پایانی غنی رایحه های خس خس دودی، نعناع هندی و کهربا از آن به جا می ماند. همه ی این رایحه ها باهمدیگر مخلوط می شوند و یک عطر فوق العاده خاص و مرموز ایجاد می کنند. این عطر را می توان در هر مناسبتی استفاده کرد.

ادکلن مردانه ی دیود بکام اینتیتلی(Intimately Beckham for Men by David Beckham)
ادکلن مردانه ی دیود بکام اینتیتلی(Intimately Beckham for Men by David Beckham)

۲-ادکلن مردانه ی دیود بکام اینتیتلی(Intimately Beckham for Men by David Beckham)

شامل جشن استعداد و اعتماد به نفس مردانگی است. این ادکلن مورد علاقه ی دیوید بکام است که اعتماد به نفس را بالا می برد در حالی که به شما احساس طراوات و شادابی را ارزانی می دارد.

این عطر با رایحه های هل، ترنج، گریپ فروت، جوز هندی و همچنین میوه ی ستاره ای آغاز می شود. نت پایانی آن نیز شامل کهربا، نعناع هندی و چوب صندل می باشد. این عطر به عنوان یکی از عطرهایی با ماندگاری بالا شناخته شده است و نسبت به پولی که می پردازید ارزش بیشتری دارد. در حال حاضر این بهترین عطر ادکلن دیوید بکام موجود در بازار است.

ادکلن مردانه ی آل امریکن استتسون(All American Stetson Cologn)
ادکلن مردانه ی آل امریکن استتسون(All American Stetson Cologn)

۳-ادکلن مردانه ی آل امریکن استتسون(All American Stetson Cologn)

این عطر توسط بازیکن آمریکایی خط حمله ی فوتبال به نام Tom Brady توصیه شده است. عطر آل امریکن استتسون مدرن و پرطراوت است، رایحه ی چوبی آروماتیک دارد و برای استفاده در هر موقعیتی مناسب است. ترکیب و فرمولاسیون این عطر توسط عطرسازی برجسته به نام Harry Fremont صورت گرفته است که آن را برای مردان ورزشکار و پرجنب و جوش اختصاص داده است.

نت های آن عبارتند از زنجبیل، جیر سیاه، مشک، سدر، آب سرخس تازه و برگ های سدر.

گذشته از آن، این عطر در یک بطری ظریف آبی رنگ می آید که اسپری کردن آن آسان است.

ادکلن مردانه ی مایکل جردن(Michael Jordan)
ادکلن مردانه ی مایکل جردن(Michael Jordan)

۴-ادکلن مردانه ی مایکل جردن(Michael Jordan)

این عطر توسط مایکل جردن تایید شده است. رایحه ی تازه و ورزشی آن به شما احساس تازگی و طراوت را منتقل کند. این عطر ترکیبی منحصربه فرد از نت هایی است که به منظور ایجاد بهترین اثر به کار رفته اند. نت آغازی آن شامل لیمو، گریپ فروت، سرو و برگ سدر می باشد. در میان نت های میانی آن بوی صنوبر، اسطوخدوس، گل شمعدانی، مریم گلی، جوز، سروکوهی، جیر، گشنیز، بخور، برگ های میخک، چای سبز و هل را را پیدا می کنید. نت پایانی آن نیز شامل چوب صندل، مشک، نعناع هندی، آب زردآلو و چوب بلسان بنفش می باشد.

ادکلن مردانه ی مایکل جردن(Michael Jordan)
ادکلن مردانه ی مایکل جردن(Michael Jordan)

این محصول بسته بندی جالبی دارد و بطری آن ظریف و جذاب است که با تزئینات مشکی رنگ مزین گردیده است. این بهترین عطر مایکل جردن در بازار امروز است.

عطر ادکلن مردانه ی تی اچ بلد تامی هیلفیگر(TH Bold fragrance by Tommy Hilfiger by Nadal)
عطر ادکلن مردانه ی تی اچ بلد تامی هیلفیگر(TH Bold fragrance by Tommy Hilfiger by Nadal)

۵-ادکلن مردانه ی  تی اچ بلد تامی هیلفیگر(TH Bold fragrance by Tommy Hilfiger by Nadal)

این عطر توسط رافائل نادال(بازیکن حرفه ای مشهور تنیس) توصیه شده است. عطر تی اچ بلد(TH Bold) عطری قوی با رایحه ی ورزشی است که برای مردان مدرنی که دوست دارند متمایز باشند طراحی شده است. این عطر پرطراوت مردانه برای کسانی که بازی می کنند تا ببرند ایده آل است. این عطر با یک ترکیب منحصربه فرد از رایحه ی ترد مرکبات که شامل پوملو، ترنج و نارنگی است آغاز می شود. سپس به دنبال آن نت های گیاهی ادویه ای هل و اسطوخدوس پخش می شود. هنگامی که زمانی از اسپری آن بگذرد بوی یاس، شکوفه ی پرتقال متصاعد می شود که به طور خاصی با نت های چوبی تعادل برقرار می کنند. این محصول همچنین حاوی نت های مردانه ی قدرتمندی چون خس خس، چوب صندل و سدر می باشد و به گونه ای ترکیب می شوند که احساسات را تحریک می کنند. این عطر با کیفیت باعث می شود مطمئن شوید در هر بازی شما بهترین هستید.

اگر از طرفداران ورزش هستید و طرفدار ورزشکاران خاصی هستید و آن ها را بسیار گرامی می دانید، لیست بالا که توسط عطر لیلیوم شامل مواردی بود که می تواند شما را کمک کند محصولات مورد علاقه ی ورزشکاران تان را بخرید و از این طریق با آن ها منتسب شوید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized