عطر ادکلن آگنر پور هوم-aigner Pour Homme

عطر ادکلن آگنر پور هوم-aigner Pour Homme عطری است تلخ و ترش. این عطر در سال ۲۰۰۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آگنر پور هوم-aigner Pour Homme عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن آگنر پور هوم-aigner Pour Homme

عطر ادکلن آگنر پور هوم-aigner Pour Homme،ا رایحه ای سرخسی در سال  ۲۰۰۰ معرفی شد که با توجه به ماندگاری نسبتا بالای آن مورد توجه بسیاری از آقایان سخت پسند قرار گرفت.

این بطری تخت و کشیده، با یک در زیبا و فلزی تزیین شده است. در این بطری با رنگ نقره‌ای خود، زیر نور از فاصله‌های دور هم به شما چشمک می‌زند. روی شیشه، نام و نشان تجاری ایگنر به‌خوبی چاپ شده و دیده می‌شود. در بطری با شکل نیم‌دایره‌ای و پل‌مانندش، جلوه‌ی خاصی به ترکیب کلی طرح کلی Aigner Pour Homme بخشیده است.

به‌محض اولین اسپری از Aigner Pour Homme  روی پوست و محل نبض یا لباستان متوجه بوی میوه‌ی یوزو و گریپ‌فروت خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و شیرین، شادی و انرژی را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از مدتی، نت‌های میانی جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب جوز هندی، فلفل و هل تشکیل‌ شده‌اند. این نت‌های تند و گرم، آتش این عطر را افروخته‌تر می‌کنند. با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب چرم، چوب صندل، مشک و چوب سدر تشکیل ‌شده‌اند.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت ژاپنی
    رایحه میانی: جوز، فلفل و هل
    رایحه پایه : چرم، چوب صندل، مشک و سدر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آگنر پور هوم

ادکلن آگنر پور هوم

آگنر پور هوم

aigner Pour Homme

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized