عطر ادکلن آگنر لیدیز دی-aigner Ladies Day

عطر ادکلن آگنر لیدیز دی-aigner Ladies Day عطری است ملایم و ترش. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آگنر لیدیز دی-aigner Ladies Day عطری است زنانه و دلربا.

عطر ادکلن آگنر لیدیز دی-aigner Ladies Day

عطر ادکلن آگنر لیدیز دی-aigner Ladies Day،با بوی خنکش برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب است.نام این عطر که روز زن معنی می‌شود، به‌سرعت جرقه‌ی خرید هدیه برای روز زن را در ذهن شما ایجاد می‌کند. Ladies Day با بوی خنکش برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب است.

بطری این عطر بسیار جذاب ساخته‌شده است. شیشه به رنگ بنفش است و روی آن نشان تجاری آگنر و نام Ladies Day دیده می‌شود. در بطری با شکل استوانه‌ای و رنگ بنفشش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. روی بطری نشان نعل اسب آگنر به تعداد زیاد و با طرحی جالب به چشم می‌خورد.

به‌محض اولین اسپری از آگنر Ladies Day روی پوست و محل نبضتان بوی لیمو، نارنج، مرکبات، نت‌های دریایی، گل فریزیا، طالبی، انگور سیاه و نت‌های سبز را استشمام خواهید کرد. این ترکیب اقیانوسی و طبیعی، شادی و تمرکز را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های میانی از گل زنبق دره، صدتومانی، یاسمین، رز، شکوفه‌ی پرتقال و گل ماگنولیا ساخته‌شده‌اند. این نت‌های گلی، آرامش و انرژی مثبت فراوانی را به شما منتقل می‌کنند. با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. نت‌های پایانی از گیاه پاتچولی، چوب صندل، ریشه‌ی زنبق، وانیل، عنبر و مشک تشکیل‌شده‌اند. این نت‌ها آرامش و حس خوبی را در شما به وجود می‌آورند.

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اآگنر لیدیز دی

ادکلن آگنر لیدیز دی

آگنر لیدیز دی

aigner Ladies Day

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized