شنل الور هوم – Chanel Allure Homme

عطر ادکلن شنل الور هوم – Chanel Allure Homme عطری است با رایحه گرم و شیرین . این عطر در سال ۱۹۹۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر شنل الور هومه عطری است مردانه و اصیل.

عطر ادکلن شنل الور هوم – Chanel Allure Homme

این عطر یکی دیگر از شاهکارهای عطرساز کاربلد و برجسته «Jacques Polge» است. بطری Allure Pour Homme خیلی ساده و درعین‌حال سنگین و مردانه طراحی شده است. روی بطری شفاف این عطر نام Allure Pour Homme و نشان تجاری شانل را مشاهده می‌کنید. مایع طلایی‌رنگ درون بطری به رنگ طلایی روشن است و از روی شیشه‌ی آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با رنگ طلایی، شکل استوانه‌ای و جنس فلزی‌اش بر زیبایی کلی Allure Pour Homme افزوده است.

این عطر یادآور مردانی جذاب ، سریع ، مصمم و چابک می باشد . رایحه این عطر ترکیبی است از چهار عنصر اصلی مردان گیرا و جذاب : هشیاری و آگاهی فلفل ، قدرت و ظرافت چوب ، جاذبه و لذت طلبی labdanum و طراوت و تازگی طبیعت سبز . این چهار ترکیب اسرار آمیز با هم هماهنگی فوق العاده ای را ایجا می کنند . ترکیبات این رایحه جذاب و مردانه شامل ماندارین ، لیمو، هلو و ترنج ، گل پیازدار ، گل شمعدانی ، گل رز و یاسمن ، گل های تازه ، صندل و وانیل می باشد .

  • رایحه ابتدایی : ترنج (bergamot) ، لیمو (Lemon) ، پرتقال ماندارین (Mandarin Orange) ، هلو (Peach)
    رایحه میانی : گل فریسیا (Freesia) ، گل شمعدانی (Geranium) ، گل یاس (Jasmine) ، گل محمدی (Rose)
    رایحه پایانی : بنزوئین (Benzoin) ، باقلا تونکا (Tonka Bean) ، وانیل (Vanilla) ، چوب صندل (Sandalwood)

لینکهای مرتبط:

عطر شنل الور هوم

ادکلن شنل الور هوم

شنل الور هوم

Chanel Allure Homme

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized