ریو اویتوس-ادکلن ریو اونتوس-Rio Avaitus

عطر ریو اویتوس-ادکلن ریو اونتوس-Rio Avaitus عطری است با رایحه خنک و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ریو اویتوس عطری است مردانه و جذاب.

عطر ریو اویتوس-ادکلن ریو اونتوس-Rio Avaitus

عطر ریو اویتوس-ادکلن ریو اونتوسRio Avaitus توسط کمپانی ریو با رایحه ای خنک و تلخ مخصوص فصول گرم سال به بازار معرفی گردید. این محصول با رگه هایی از چوب و ایحه ای بسیار پرطفدار و هوس انگیز، جایگزین مناسبی برای ادکلن مردانه معروف Creed Aventuss می باشد .

پس از موفقیت ماین پورهوم از مارک جوزف، شرکت ریو کالکشن نیزدر سال ۲۰۱۳ ادکلن کرید اونتوس را با رایحه‌ای با کیفیت که کاملا بوی اونتوس را یادآوری می‌کند به عنوان رقیبی جدی برای ماین پور هوم و با قیمتی پایین‌تر روانه بازار کشور کرد.

رایحه این کار زیبا و دقیق کار شده و برخی آن را یک سر و گردن از برترین کارهای سال‌های قبل ریو نیز بالاتر می‌دانند. بوی اولیه ریو اویتوس کمی با ترشی همچون عطر سیب سبز تازه آغاز می‌شود که لطافتی زیبا همراه آن است. هر چه زمان می‌گذرد لطافت کار بیشتر می‌شود و عطری دلپذیر را به شما هدیه می‌کند.

باید دید با توجه به حضور موفق ماین، رقابت بین این مطرح‌ترین جایگزینان اونتوس به نفع کدام یک ادامه پیدا خواهد کرد. و این همان سؤالی است که بسیار پرسیده شده است. ماین پور هوم بهتر است یا ریو اویتوس؟!

  • رایحه ها : گریپ فروت ، لیمو ، نارنگی ، زنجبیل ، فلفل قرمز ، خس خس ، ترکیبات چوبی ، چوب صندل ، نعناع ، مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن تجربه رایحه خوش

لینکهای مرتبط:

عطر ریو اویتوس

ادکلن ریو اویتوس

ریو اویتوس

Rio Avaitus

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized