روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو-Roberto Cavalli Paradiso Azzurro

عطر ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو-Roberto Cavalli Paradiso Azzurro عطری است خنک.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو-Roberto Cavalli Paradiso Azzurro عطری است زنانه و شکیل.

عطر ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو-Roberto Cavalli Paradiso Azzurro

عطر ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو-Roberto Cavalli Paradiso Azzurro،عطری شاداب و خنک زنانه است که سبکی متفاوت از رایحه های روتین و خنک زنانه داشته و اینگونه می توان گفت که حس و حالی مردانه اما با ملایمت ها و ظرافت های زنانه دارد.

بطری این عطر بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. روی بطری نشان تجاری روبرتو کاوالی و نام Paradiso Azzurro با رنگ طلایی چاپ شده است. شیشه به رنگ آبی روشن ساخته شده و به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود. گردن طلایی بطری با نوشته‌های روی بطری هماهنگی خوبی ایجاد کرده است. درپوش الماس مانند این عطر شکل لوکس و تجملاتی خوبی را به Paradiso Azzurro اضافه کرده است.

رایحه ابتدایی عطر با بویی سبز، کمی ترش و گلدار حاصل ترکیب برگ های درخت کاج، اسطوخدوس و مرکبات آغاز می شود که حسی بسیار آرامش بخش و طبیعی دارد. با گذر زمان عطر با حفظ حالت سبز، شاداب و کمی تلخ پس از اضافه شدن رایحه گل یاس حسی شفاف و آرامش بخش از گل ها نیز پیدا می کند.

  • رایحه اولیه : ترنج , اسطوخودوس , مرکبات
  • رایحه میانی : رز , گل مریم , یاس , آب , سیب , هلو
  • رایحه پایه : وانیل , چوب صندل سفید , چوب کشمیر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو

ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو

روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو

Roberto Cavalli Paradiso Azzurro

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized