دی اند جی لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو-Dolce Gabbana Light Blue Dreaming in Portofino

عطر ادکلن دی اند جی لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو-Dolce Gabbana Light Blue Dreaming in Portofino عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دلچه گابانا لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو-Dolce Gabbana Light Blue Dreaming in Portofino عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو-Dolce Gabbana Light Blue Dreaming in Portofino

عطر ادکلن دی اند جی لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو-Dolce Gabbana Light Blue Dreaming in Portofino، عطری است شاداب، خنک، شیرین و میوه ای به همراه رایحه ملایمی از گل ها.

وقتی این عطر را روی پوست و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، متوجه بوی عنبر (مشک گل ختمی) و میوه‌ی لیچی خواهید شد. این ترکیب دوگانه و شیرین، باعث شادی و نشاط در روحیه‌ی شما خواهد شد. پس از مدتی، بوی گیاه اوسمانتوس و گل سوسن، به‌عنوان نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. انرژی مثبتی که از این ترکیب می‌گیرید، وصف‌نشدنی است. خنکی و طراوت این ترکیب در فصل تابستان، کاری شبیه معجزه انجام می‌دهد. در ادامه و با سپری شدن زمان، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. این نت‌ها از مشک، گیاه پاتچولی و عنبر تشکیل ‌شده‌اند. نت‌های پایانی با شیرینی زیادی که دارند، شادی، نشاط و هیجان را در شما تا آخرین لحظات اثرگذاری لایت بلو حفظ می‌کنند.

اگر به شیشه‌ی این عطر ایتالیایی دقت کنید، متوجه شکل ساده و درعین‌حال زیبای آن می‌شوید. روی بطری، نشان تجاری دولچه اند گابانا به‌خوبی کار شده و دیده می‌شود. در پایین این نشان، نام Light Blue با خطی خوش چاپ شده است. در قسمت پایینی شیشه، نام مدل Dreaming in Portofino با رنگ روشن خودنمایی می‌کند. گردن بطری با نوار پهن فلزی‌اش وزن خوبی به ترکیب کلی شیشه اضافه کرده است. در بطری، از جنس شیشه و کاملاً مات است.

  • رایحه اولیه : سرخالو , گل ختی
  • رایحه میانی : زنبق , گل اوسمانتوس
  •  رایحه پایه : مشک , کهربا , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دلچه گابانا لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو

ادکلن دلچه گابانا لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو

دلچه گابانا لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو

عطر دی اند جی لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو

ادکلن دلچه گابانا لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو

ادکلن دی اند جی لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو

Dolce Gabbana Light Blue Dreaming in Portofino

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized