دی اند جی دلچه گابانا پور فم-Dolce Gabbana Pour Femme

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا پور فم-Dolce Gabbana Pour Femme عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دلچه گابانا پور فم-Dolce Gabbana Pour Femme عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا پور فم-Dolce Gabbana Pour Femme

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا پور فم-Dolce Gabbana Pour Femme،یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های خرید هدیه برای کسانی است که دوستشان دارید.این عطر برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود.

وقتی دلچه گابانا پور فم را روی پوست و محل نبضتان اسپری می‌کنید، متوجه بوی شکوفه‌ی پرتقال، تمشک و پرتقال ماندارین خواهید شد. این ترکیب مرکباتی با بوی شیرینش به شما شادی و انرژی را هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از گل یاسمین و شکوفه‌ی پرتقال تشکیل‌شده‌اند. بالا رفتن انرژی مثبت و اعتمادبه‌نفس از آثار استشمام بوی این نت‌ها هستند. پس از مدتی طولانی نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند. شیرینی مارشمالو، وانیل، چوب صندل و گل آفتاب‌گردان عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. این نت‌ها انرژی و حرارت را در شما به بالاترین میزان می‌رسانند.

بطری این عطر بسیار ساده و شیک طراحی شده است. روی بطری نشان تجاری دولچه اند گابانا و در پایین آن نام پور فم با رنگ طلایی چاپ شده و خودنمایی می‌کند. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با رنگ جذابش شیشه را زیباتر کرده است.

  • رایحه آغازی:شکوفه‌ی پرتقال، تمشک و پرتقال ماندارین
    رایحه میانی:گل یاسمین و شکوفه‌ی پرتقال
    رایحه پایانی:شیرینی مارشمالو، وانیل، چوب صندل و گل آفتاب‌گردان

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دلچه گابانا پور فم

ادکلن دلچه گابانا پور فم

دلچه گابانا پور فم

ادکلن دی اند جی پور فمه

ادکلن دی اند جی پور فم

Dolce Gabbana Pour Femme

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized