دی اند جی دلچه گابانا دوان مردانه-Dolce Gabbana The One for Men EDP

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا دوان مردانه-Dolce Gabbana The One for Men EDP عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۲۰۰۸ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن دلچه گابانا دوان ادو پرفیوم-Dolce Gabbana The One for Men EDP عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا دوان مردانه-Dolce Gabbana The One for Men EDP

عطر ادکلن دی اند جی دلچه گابانا دوان مردانه-Dolce Gabbana The One for Men ED،را میتوان نسخه قویتر، سنگین تر د وان نامید که پخش بو و ماندگاری بهتری نیز دارد. دی اند جی دلچه گابانا دوان مردانه عطری است گرم که گرمای متعادلش سبب میشود که بتوان همیشه بعنوان یک عطر جذاب و گرم و دوست داشتنی روی آن حساب کرد.

روی بطری این عطر، نشان تجاری Dolce & Gabbana و در پایین آن نام The one با رنگ سفید چاپ شده و دیده می‌شود. درپوش مشکی‌رنگ بطری به‌خوبی روی گردن فلزی شیشه سوار شده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی گرم و شیرین و بسیار متعادل کهربا آغاز می شود که حس بسیار ضعیفی از مرکبات نیز در کنارش حضور دارند. در ادامه حس مرکباتی از بین میرود و رایحه تنباکو به کهربا اضافه می شود. تنباکو در این عطر تلخ نیست و تنها حسی تاریک و کمی سنگین به کهربا اضافه می کند و به همراه مقدار کمی زنجبیل حس مردانه عطر را افزایش می دهند.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , ریحان , گشنیز
    رایحه میانی : شکوفه پرتقال , زنجبیل , هل
    رایحه پایه : تنباکو , کهربا , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دلچه گابانا دوان مردانه

ادکلن دلچه گابانا دوان مردانه

دلچه گابانا دوان مردانه

ادکلن دی اند جی دوان مردانه

ادکلن دولچه گابانا دوان مردانه ادو پرفیوم

ادکلن دولچی گبانا د وان پارفوم

Dolce Gabbana The One for Men EDP

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized