درمان ایدز با زالو درمانی

درمان ایدز با زالو درمانی!!!

خیلی از روشهای درمانی طب سنتی و طب طبیعی قادر به درمان ایدز هستند كه متأسفانه دنیای مدرن به سراغ آنها هم نمی رود ، بعد از تجربیات با ارزش زالو درمانی در مصاحبه های مختلف بیان كردم ، كه زالو می تواند میكروب ، ویروس ، قارچ و انگلها را از بین ببرد، در صورتیکه این مطلب را در هیچ کتابی نخوانده بودم ، آیا این شگفت آور نیست . اعتقاد راسخ دارم كه زالو می تواند بهترین داروی ویروس كُش باشد ، چون آنرا سالها در بیماریهای عفونی ویروسی و باكتریائی بكار بسته بودم. اما نه تنها مراكز علمی كشورمان آنرا باور نمی كنند، بلكه به سراغ ما هم نمی آیند !!!  كه ببینند چطور بعضی از بیماریهای عفونی را با زالو درمان نموده ایم . خلاصه بعد از سالها تجربه و یقین ، وقتی در كتاب Medical . Leech Theropy دیدم ، در آزمایشگاه ماده ای بنامLDTI  را از بزاق زالو كشف نموده اند كه قادر به درمان بیماری ایدز است اشك شوق در چشمانم حلقه زد .

آری ایدز توسط بزاق زالو درمان می شود ،  و كشورهای پیشرفته جهان در آزمایشگاهای مدرن و مجهز خود این حرف را اثبات نموده اند .

بزاق زالو مستقیماً به ویروس ایدز حمله می كند و آنرا نابود ساخته و متوقف می كند . و این مصداق همان سخن شریف است كه خداوند برای هر دردی داروئی ساخته است .

هیچ میكروارگانیسمی در بزاق زالو رشد نمی كند. !

ما وقتی میلیونها زالو را روی بدن بیمارانمان استفاده كردیم ( البته بر اساس تجربیات هزاران سال تجربه زالو درمانی در كشورمان ) و میلیونها محل گزش بوجود آمد و بطور معجزه آسائی كشف كردیم كه زالوی غیر استریل می تواند بدن انسان را در مقابل تمام میكروارگانیسم ها استریل كند .

یك آنتی بیوتیك قوی به نام هیالورونیداز  و آنزیمهای پروتئولیتیک مختلف در بزاق زالو وجود دارد كه انواع مختلف میكروارگانیسمهای بیماریزا را نابود می كنند . در طول سالها تجربه ی ما، هر نوع زخمی را كه زالو درمانی كردیم ،  شفا گرفتیم ،  بخصوص بعضی از زخمهائی كه بعد از سالها استفاده از آنتی بیوتیك های قوی درمان نشده بود  ما با زالو درمانی , درمان كردیم. زالو با یك مكانیسم فوق العاده پیچیده اولاً اجازه نمی دهد هیچ میكروارگانیسمی از محل گزش خودش وارد خون شود، بعد بوسیله مواد بزاق خود محل گزش را به سرعت ترمیم می كند و در نهایت بوسیله ی بزاق خود میکرو ارگانیسمهای بیماریزائی كه در داخل بدن وجود دارند را از بین می برد .

زالو هم بصورت موضوعی و هم به صورت عمومی میكروارگانیسمها را نابود می كند. در طول سالها طبابت عسل و زالو را در اكثر زخمها و بیماریهای عفونی تجربه نموده ام و جوابهای معجزه آسا گرفته ام،  به اعتقاد من عسل و زالو قویترین آنتی بیوتیك های طبیعت هستند و قوی ترین داروی ضد میكروارگانیسمهای مختلف ، كه در تمام جهان بصورت علمی و عملی تجربه شده اند ،  هر چند كه در طبیعت گیاهان و مواد و حیوانات دیگری هستند كه نقش ضد میكروبی دارند،  كه اگر در مورد آنها تحقیقات علمی بیشتری بشود دنیا نجات خواهد یافت .

hiv٬ آنتی بیوتیک٬ ایدز٬ بزاق زالو٬ درمان ایدز با زالو٬ زالو٬ زالو درمانی