تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر-Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire

عطر ادکلن تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر-Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر وادکلن عرضه شد.عطر ادکلن تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر-Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر-Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire

عطر ادکلن تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر-Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire،عطری است دوست داشتنی و خوشبو بر پایه رایحه مرکبات و گل ها.

بطری Alien Eau Extraordinaire بسیار شیک و جذاب طراحی شده است. این شیشه بسیار خوش‌دست بوده و درپوش آن درخشش خوبی در نور دارد. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش طرحی فضایی دارد و بر زیبایی Alien Eau Extraordinaire افزوده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین و بسیار شاداب لیمو آغاز می شود که حس لطیفی از گل تیاره و شیرینی ملایمی از وانیل نیز با آن ترکیب شده اند تا رایحه ای زنانه و جذاب را خلق نمایند. با گذر زمان شیرینی وانیل کمی بیشتر شده و حالتی خامه ای پیدا می کند و در این میان رایحه گل ها نیز با قدرت بیشتری شروع به خودنمایی می کنند که همگی با کمک هم رایحه ای نیمه شیرین، مرکباتی و گلدار را به وجود می آورند.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش سبز , لیمو ترش , ترنج , بهارنارنج , چای , پرتقال
    رایحه میانی : گل آفتاب پرست , گل یلانگ , یاس تاهیتی , فلفل , شکوفه پرتقال
    رایحه پایه : وانیل , چوب صندل سفید , مشک , کشمران , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر

ادکلن تیری موگلر الین او اکسترا اوردینیر

تیری موگلر الین او اکسترا اوردینری

Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized