توصیه های عمومی هنگام زالودرمانی

توصیه های عمومی هنگام زالودرمانی

محل زالو درمانی نباید چرب باشد ،

در بعضی از فصول سال مثل بهار ، و ایامی از تابستان و زمستان ، زالو ها نمی گیرند و اذیت می کنند . باید التماسشان کنید تا بگیرند . با پنس قسمت انتهایی بدنش را بگیرید و سرش را نزدیک به محل کنید و قبلش محل را تمییز کرده باشید که می گیرد .

سعی کنید اگر خیلی اذیت می کند ، محل را با یک سوراخ ریزی تیغ بزنید و یک قطره خون بیاید که زالو سریع بگیرد . اگر از سوزن هایی که برای آزمایش قند استفاده می شود استفاده کنید خوب است چون بیمار دردی احساس نمی کند .

عموما یک ساعت بیشتر زالو را روی بدن شخص نگذارید . اگر یک ساعت بیشتر شد بدانید یا اینکه بافت های منسجمی دارد یا اینکه خون خیلی غلیظی دارد .

مکان زالو درمانی نباید : چرب ، معطر ، عرق ، نمک ( عرق چون نمک دارد و زالو نسبت به نمک خیلی حساس هست ، زالو را نمی گیرد لذا با یک تکه پنبه باید محل را شستشو دهیم یا با آب شیرین و تصفیه شده محل را پاک کنیم . اگر محل را با فشار بیشتری پاک کنیم که محل را کاملا سرخ کنیم و یک مقدار ملتهب شود بهتر می گیرد )

 

مکان کمی سرخ و ملتهب شود بهتر است ، دست باید ثابت باشد نه اینکه بلرزد ، چون آن ها سنسورهایی هستند که اگر دستمان بلرزد ،خیلی اذیت می کند و نمی گیرد . زالو عموما باید زیر ده ثانیه بگیرد .

اگر زالو در شرائط نامناسب نگهداری ما باشد یا در طبیعت خون خورده باشد ، خیلی اذیت می کند .

خیلی نباید روی آن حساب باز کنیم . به همراه بیرون آمدن خونش مقداری از بزاقش را هم هدر می دهد .

داخل یک ظرف نمک ریخته ، و زالو را داخل آن بیاندازید ، در اینصورت خونش را پس می دهد و میمیرد

توصیه های زالو درمانی

 

توصیه های بعد از زالو درمانی٬ توصیه های زالو درمانی٬ توصیه های عمومی هنگام زالودرمانی٬ توصیه های قبل از زالو درمانی٬ توصیه های قبل زالو٬ زالو انداختن٬ زالو در خانه٬ زالو درمانی٬ زالو درمانی برای آقایان٬ زالو درمانی برای بانوان٬ زالو درمانی در تهران٬ زالو درمانی در منزل