بولگاری گلدیا-Bvlgari Goldea

عطر ادکلن بولگاری گلدیا-Bvlgari Goldea عطری است با رایحه گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری گلدیا عطری است زنانه و جذاب.

 

عطر بولگاری گلدیا-Bvlgari Goldea

طراحی و فرمولاسیون Goldea توسط عطرساز کاربلد و مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. کمپین تبلیغاتی این عطر با حضور مدل معروف «Isabeli Fontana» سروصدای فراوانی برپا کرد. Goldea با توجه به بوی شیرین و گرمش برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. بطری Goldea در عین سادگی بسیار جذاب و شیک طراحی شده است. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌وضوح دیده می‌شود. گردن بطری با یک طرح زیبا تزیین شده است. در بطری مانند یک تکه طلای دایره‌ای می‌درخشد. عطر ادکلن زنانه گلدی از برند فوق مطرح و شناخته شده بولگاری ، الهام گرفته از نور و طلا در اکتبر سال ۲۰۱۵ به عنوان نماینده و آغازگری از مجموعه ای جدید از این برند و بیش از ده سال پس از نسخه ی ابتدایی امنیا، به بازار عرضه شد. رایحه ی عطر ادکلن زنانه بولگاری گلدیا ، رایحه ای گلی بوده که در هر سه بخش اصلی نت این عطر ، با بوی نافذ و جسورانه ی مشک درهم آمیخته و ترکیبی شرقی را حاصل گشته و با امضای آلبرتو موریلاس ، طراحی شده است .

رایحه ی عطر ادکلن زنانه بولگاری گلدیا ، با پخش بوی ابتدایی از ترکیب مشک کریستال ، شکوفه پرتقال ، تمشک و ترنج آغاز میگردد . در قلب رایحه ی خود تلفیقی از مشک طلایی ، یلانگ یلانگ و یاس را بهمراه دارد و در نت اصلی و پایه ی خود ویژگی استثنایی از پیمان مشک مخملی ، کهربا ، نعناع هندی و پاپیروس مصری را برای پایدار سازی برگزیده است. کمپین تبلیغاتی این عطر توسط مرت الاس و مارکوس پیکوئت و با حضور مدل مشهور ، ایزابلی فونتانا به جهان معرفی شد . عطر ادکلن زنانه بولگاری گلدی در سه سایز ۲۵ ، ۵۰ و ۹۰ میلی لیتر و با غلظت ادو پرفیوم در بطری طلایی رنگ ، در دسترس عموم قرار گرفت.

  • رایحه اولیه : تمشک , ترنج , شکوفه پرتقال , مشک
  • رایحه میانی : گل یلانگ , یاس , مشک
  • رایحه پایه : مشک , کهربا , پاپیروس , نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری گلدیا

ادکلن بولگاری گلدیا

بولگاری گلدیا

Bvlgari Goldea

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized