بولگاری اومنیا ایندیان گارنت-Bvlgari Omnia Indian Garnet

عطر ادکلن بولگاری اومنیا ایندیان گارنت-Bvlgari Omnia Indian Garnet عطری است با رایحه خنک و شیرین . این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد . عطر بولگاری اومنیا ایندیان گارنت عطری است زنانه و آرامش بخش.

عطر ادکلن بولگاری اومنیا ایندیان گارنت-Bvlgari Omnia Indian Garnet

از سال ۲۰۰۳ که برند بولگاری ایده تولید ادکلن اومنیا را با ظاهر متفاوت خود عملی کرد، نسخه‌های مختلفی از این کار ارائه شد که از نظر ظاهری تنها در رنگ با هم متفاوت بودند. ایندیان گارنت را باید هفتمین نسخه از این سری دانست که با نامی منتسب به کشور هندوستان و در رنگ نارنجی روانه بازار شده است.این عطر گلی و شرقی برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور و کاربلد «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. بطری این عطر از دو نیم‌دایره‌ی نقره‌ای رنگ تشکیل شده است. روی این قسمت‌ها، نشان تجاری بولگاری به خوبی حک شده و خودنمایی می‌کند. یک قاب نارنجی رنگ، این دو نیم‌دایره‌ی درهم‌تنیده را احاطه کرده است.

همانگونه که از نام این محصول مشخص است ، نام این عطر الهام گرفته از نام کشور هند با عجائب و رموز آن و همچنین از تعدادی از اشراف زادگان و مردمی که طبق آئین عرفانی در این کشور زندگی میکنند ، نشات گرفته است . این عطر که بنا بر نام آن در دسته ی محصولات با رایحه ی شرقی طبقه بندی شده است در مسیر بویایی خود و در نت اولیه از ترکیبی با رایحه ی گل زعفران به همراه نارنگی و پرتقال بهره مند شده است . در قلب این رایحه و در نت میانی آن حضور عناصری همچون گل اسمانتوس و کهربا به چشم خورده و در انتها با استقبال چوهای جنگلی و عنبر ، این رایحه با خشک شدن بروی پوست و ماندگار شدن ، ماموریت بویایی خود را به اتمام میرساند . از ترکیب کلیه ی این عناصر با هم رایحه ای خنک و شیرین پدیدار گشته که بیشترین لذت را میتوانید از آن در طول روز و در فصول گرم سال ببرید . معرفی وعکس تبیلیغاتی این عطر از مدل تبلیغاتی ادیتا ویلکویسیوت میباشد . طیف موثر در این رایحه از ترکیب مرکبات با هم و توسط گروه طراحی بی از برند بولگاری میباشد . بارزترین مشخصه ی رایحه ی این عطر آرامش بخش بودن فوق العاده ی آن می باشد.

  • رایحه اولیه : پرتقال , نارنگی ماندارین , زعفران
  • رایحه میانی : گل اوسمانتوس , گل مریم
  • رایحه پایه : روایح چوبی , کهربا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری اومنیا ایندیان گارنت

ادکلن بولگاری اومنیا ایندیان گارنت

بولگاری اومنیا ایندیان گارنت

Bvlgari Omnia Indian Garnet

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized