بولگاری امنیا کریستالین-Bvlgari Omnia Crystalline EDP

عطر ادکلن بولگاری امنیا کریستالین-Bvlgari Omnia Crystalline EDT عطری است با رایحه ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر بولگاری امنیا کریستالین عطری است زنانه و جذاب.

عطر بولگاری امنیا کریستالین-Bvlgari Omnia Crystalline EDP

طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام داده است. این عطر گلی و میوه‌ای برای فصول تابستان و بهار پیشنهاد می‌شود. برند پرآوازه‌ی «بولگاری» (Bvlgari) برای آن دسته از خانم‌هایی که دوست دارند بر میزان جذابیت و شیک پوشی خود بیافزایند، ادو پرفیوم «Omnia Crystalline» را معرفی کرده است. بولگاری این عطر را در سال ۲۰۱۳ به بازار معرفی کرد و آن‌ را در شیشه‌ای کریستالی به صورت دو دایره‌ی تودرتو و به رنگ جذاب صورتی عرضه کرده است. این عطر با وجود رایحه‌ی شیرین و در عین حال خنکش، مورد توجه هر خانم با سلیقه‌ای قرار می‌گیرد. امنیا کریستالین پرفیوم هفتمین نسخه از سری ادکلن‌های اومنیاست که توسط بولگاری ساخته شده . این محصول از رایحه‌ای معتدل برخوردار بوده و برای استفاده در طول سال مناسب است.

ساختار رایحه‌ی آن تشکیل شده از بوی میوه‌هاست. در شروع نت‌های این عطر شیرین، بامبو به همراه نت خاص و کمیابی مانند گلابی می‌آید. بعد از این ترکیب خاص، برگ گل نیلوفر به همراه گل ابریشم و چای به عنوان نت‌های میانی آن توجه هر فرد را به خود جلب می‌کند. وجود چای به ترکیب این عطر، رایحه‌ای خنک و گرم می‌دهد. با گذشت چند ثانیه‌ای از استشمام این رایحه‌ها کم کم بوی چوب گایاک، خزه بلوط و مشک توجه را به خود جلب می‌کند. این نت پایانی، شیرینی نت میانی را به سمت خنکی دلپذیری می‌برد.

  • رایحه اولیه : لاله مردابی , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : ریشه زنبق , گل آفتاب پرست
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , لوبان , مشک

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری امنیا کریستالین

ادکلن بولگاری امنیا کریستالین

بولگاری امنیا کریستالین

ادکلن بولگاری امنیا کریستالین ادو پرفیوم

Bvlgari Omnia Crystalline EDP

Omnia Crystalline Eau de Parfum

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized