بولگاری آکوا پور هوم تونیک-Bvlgari Aqva Pour Homme Toniq

عطر ادکلن بولگاری آکوا پور هوم تونیک-Bvlgari Aqva Pour Homme Toniq عطری است با رایحه خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد . عطر بولگاری آکوا پور هوم تونیک- Bvlgari Aqva Pour Homme Toniq عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن بولگاری آکوا پور هوم تونیک-Bvlgari Aqva Pour Homme Toniq

عطر ادکلن بولگاری آکوا پور هوم تونیک-Bvlgari Aqva Pour Homme Toniq،از نظر رایحه شباهتهایی زیادی به برادر بزرگتر خود بولگاری آکوا پور هوم دارد با این تفاوت که حس عمیق و قدرتمند نمکی آن کمی کاهش یافته و برای افزایش کاراکتر کمی رایحه های گلها به آن اضافه شده است.

بطری این عطر با شکل و شمایل دایره‌ای و تختش بسیار خوش‌دست ساخته شده است. روی بطری، نام AQVA Pour Homme و در پایین آن عبارت TONIQ چاپ شده است.

برای اسپری کردن این عطر لازم نیست در آن را بردارید. کافی است تا یک فشار کوچک روی در آن وارد کنید تا بوی اقیانوس را احساس کنید. پس از اسپری کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان، بوی لیمو و نعناع را استشمام خواهید کرد. این نت‌های تند، شیرین و خنک، شادی و تازگی را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی، این نت‌ها‌ جای خود را به نت‌های‌ میانی می‌دهند. نت‌‌های میانی از علف دریایی و آب دریا ساخته‌ شده ‌است. بوی این نت‌های اقیانوسی، انرژی و طراوت را در شما بیشتر خواهد کرد.در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. نت‌‌های پایانی از علف وتیور و عنبر تشکیل‌شده‌اند. بوی این نت‌های‌ گیاهی و شیرین، آرامش را در شما بیشتر می‌کند.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , گلابی
  • رایحه میانی : آب دریا , جلبک دریایی
  • رایحه پایه : چوب صندل سفید , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری آکوا پور هوم تونیک

ادکلن بولگاری آکوا پور هوم تونیک

بولگاری آکوا پور هوم تونیک

Bvlgari Aqva Pour Homme Toniq

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized