بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amaraعطر بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amara

عطر ادکلن بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amara عطری است با رایحه خنک و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری آکوا آمارا عطری است مردانه و جذاب .

عطر بولگاری آکوا آمارا-Bvlgari Aqva Amara

عطر ادکلن مردانه بولگاری آکوا آمارا از برند سرشناس و مطرح بولگاری در سال ۲۰۱۴ توسط طراحی بنام ژاکوئز کاوالیئر طراحی و به بازار عرضه شد . پس از عرضه ی چندین و چند رنگ و طرح از عطر آکوا تا امروز شاید حتی به ذهن هیچ کسی این موضوع خطور هم نمیکرد که برند بولگاری اقدام به تولید و عرضه ی عطری با این رنگ و ساختار از رایحه ای متفاوت بنماید ، ولی کمپانی بولگاری این عمل را با جسارتی مثال زدنی به سرانجام رساند و آکوا آمارا ، عطری سرشار از انرژی و سمبلی از نور با بطری متفاوت با رنگ مسی وارد بازار شد.روی بطری نام آکوا آمارا با رنگ سفید به چشم می‌خورد.

این نسخه از آکوا با ترکیبی از مخلوط نارنگی سیسیلی با روغن گل نرولی تولید شد و دارای رایحه ای از نعناع هندی اندونزیایی و اولیبانوم بخور سفید می باشد . شاید تنها وجه مشترک این محصول با سایر آکواها در رایحه‌ای خنک و دریایی باشد ، اما وجه تمایز آمارا و نسخه‌های پیشین ، در  تلخی آن است زیرا آکوا آمارا به معنای آب تلخ میباشد . آکوا آمارا رایحه ای الهام گرفته از ناز و نعمت بی نهایت از دریای مدیترانه میباشد . این محصول همچون سایر آکواها رایحه‌ای خنک و دریایی دارد و در این مورد با آنها مشترک است. اما نقطه افتراق آمارا و نسخه‌های پیشین تلخی است. آکوا آمارا در لغت به معنای «آب تلخ» است و تلخی رایحه‌ها در این ادکلن مورد تأکید قرار گرفته است.استجان کورتاجارنا مدل مطرح و مشهور این محصول را در ساحل دریا به عنوان خدای خورشید در یونان و به جهت مخالفت با کشتن ماریو سورنتی به تصویر کشیده است .

نکته جالب در این عطر آن است که خانم ها نیز به آن علاقه زیادی نشان میدهند.

  • رایحه اولیه : نارنگی ماندارین
  • رایحه میانی : بهارنارنج , آب دریا
  • رایحه پایه : صمغ کندر , نعناع هندی

عطر ادکلن  لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری آکوا آمارا

ادکلن بولگاری آکوا آمارا

بولگاری آکوا آمارا

Bvlgari Aqva Amara

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized