بررسی برند عطر ادکلن ویکتوریا سکرت-Victoria Secret

برند عطر ادکلن ویکتوریا سکرتVictoria Secret اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن امریکایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 200 عدد عطر و ادکلن با برندد ویکتوریا سکرت | Victoria Secret  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی ویکتوریا سکرت | Victoria Secret از سال 1977 شروع به کار نموده  و از سال 1992 وارد  بازار عطر وو ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
ویکتوریا سکرت یک برند معروف در زمینه ی لباس زیر بانوان، زیورآلات و لوازم آرایش است که فعالیت خود را از سال 1977 میلادی توسط Roy Raymond در سانفرانسیسکو آغاز کرد.اینن برند در حال حاضر دارای بیش از هزار بوتیک در سراسر آمریکا و قاره های دیگر می باشد. در سال 1995 میلادی بود که برند ویکتوریا سکرت توسط یک برنامه ی سالانه در زمینه ی مد و فشن مقابل رسانه ها به معرض نمایش گذاشته شد.

عطر ویکتوریا سکرت-ادکلن Victoria Secret از آن سال تاکنون هرساله این شو تحت عنوان Runway Angels برگزار می شود. این برند دارای کلکسیون های جالب از قبیل تنظیم چراغ و موسیقی بر روی لباس ها یا عناصر فانتزی مانند بال فرشته می باشد که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.
مجموعه لباس های این کمپانی، زینت تن مدل های زیبا و معروفی نظیر Claudia Schiffer, Helena Christensen, Tyra Banks, Heidi Klum and Laetitia Casta شده است.اینن کمپانی تحت عنوان Very S..y, Body and Pink نیز محصولات خود را ارائه می دهد.
اولین عطر و ادکلن ویکتوریا سکرت و همچنین محصولات مراقبت از پوستی آن که بیشتر تم های لایت و رمانتیک داشتند سال 1989 میلادی به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و توانستت موفقیت های بزرگی را از آن خود کند.
مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در عطر ویکتوریا سکرت برای طراحی عطرهای برند Victoria’s Secret عبارتند از : Adriana Medina, Mark Knitkowski,, Annie Buzantian, Ilias Ermenidis, Jean-Claude Delville, Steve Demercado and Clement Gavarry.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ویکتوریا سکرت

ادکلن ویکتوریا سکرت

قیمت عطر ویکتوریا سکرت

خرید عطر  ویکتوریا سکرت

عطر Victoria Secret

ادکلن Victoria Secret

دیدگاهی بنویسید