بررسی برند عطر ادکلن ورساچه-Versace

برند عطر ادکلن ورساچهVersace اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن ایتالیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 50 عدد عطر و ادکلن با برند ورساچه | Versace  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی ورساچه از سال 1978 شروع به کار نموده  و از سال 1981 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
Gianni Versace در سال 1946 در ایتالیا متولد شد وی پس از کارآموزی در دوخت لباس کنار مادرش، شروع به طراحی لباس کرد تا اینکه در سال 1978 با کمک برادرش Santo موفقق به تاسیس برند Versace شد و یک سال بعد اولین مجموعه پوشاک زنانه را در معرض نمایش قرار داد. پس از موفقیت مجموعه زنانه، در سال بعد ورساچه خط تولید لباسهای مردانه اش را راه اندازی کرد. در همین سال نیز اولین بوتیکش در میلان را تاسیس کرد.

عطر ورساچه-ادکلن ورساچه-Versace جیانی همچنین نماد مدوسا را بعنوان لوگوی شرکت برگزید. اکثر طراحی های این برند تحت تاثیر هنر و معماری روم و یونان باستان بوده است. ورساچه همچنین بخاطر استفاده مکرر و مدام افراد مشهور از آن نظیر Elton John, Madonna, Ashton Kutcher, Britney Spears و Halle Berry نیز معروف است. Versace در سال 1982 برنده جایزه Cutty Sark و Golden eye برای مجموعه پوشاک زمستانی زنانه شد. وی همچنین برنده جایزه Golden eye در سالهای 84،90 و 91 و جوایز بسیار دیگری شد.
Versace پس از موفقیت در طراحی و تولید پوشاک، خط تولید لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، عینک، ساعت، موبایل و لوازم تزئینی منزل را راه اندازی کرد. همچنین این برند هتلی را نیزز بنام Palazzo Versace راه اندازی نمود.
Gianni در سال 1997 توسط Andrew Cunanan کشته شد و خواهرش Donatella Versace که پیش از این نائب رئیس بود مدیریت ورساچه را بر عهده گرفت. هم اکنون برادر بزرگترر Santo Versace مدیر و 50% مالکیت را در دست دارد 50% مابقی در اختایر برادرزاده اش Allegra Versace می باشد.
اولین عطر ورساچه به نام Gianni Versace for Women در سال 1981 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطرهای ورساچه با لیبل های Versace, Versus, Jeans و Jeans Couturee تولید می شوند.همچنین عطرهای این برند با همکاری عطر و ادکلن سازی Euroitalia SRL تولید می شوند.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ورساچه

ادکلن ورساچه

قیمت عطر ورساچه

خرید عطر ورساچه

عطر Versace

ادکلن Versace

دیدگاهی بنویسید