بررسی برند عطر ادکلن تیری موگلر-Thierry Mugler

برند عطر ادکلن موگلرThierry Mugler اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از ۱۰۰ عدد عطر و ادکلن با برند تیری موگلر | Thierry Mugler  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانی تیری موگلر | Thierry Mugler از سال 1973 شروع به کار نموده  و از سال 1992 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است. عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید در انتهای توضیحات مشاهده نمایید.
Thierry Mugler در سال 1948 در استراسبورگ فرانسه به دنيا آمد. او به طراحی و عکاسی علاقه ی بسياری داشت و همين باعث شد که در اين رشته به تحصيل بپردازد. تيری موگلر با فراگيری رقص در سن 14 سالگی توانست به گروه باله استراسبورگ بپيوندد.

او در سن 26 سالگی تصميم به سفر به دور دنيا گرفت و ابتدای راه در فرانسه در شرکت های کوچک مشغول طراحی پوشاک گشت . سپس به عنوان طراح مطرح در کمپانی های بزرگ ميلان، لندن و بارسلون شروع به کار کرد. Thierry Mugler سال 1973 اولين کلکسيون شخصی مدرن و نفيس خود را با نام café de Paris طراحی و اولين بوتيک خود را درسال 1978 در پاريس افتتاح کرد و توانست عنوان بهترين طراح بين المللی را به خود اختصاص دهد.

اولين عطر تيری موگلر در سال 1992 تحت عنوان Angel به بازار عرضه شد. Angel در سال 2007 جايزه FIFI را در تالار مشاهير inducted دريافت کرد و اين عطر همچنان عنوان بهترين و پرفروش ترين محصول را به خود اختصاص داده . اولين عطر رسمی موگلر برای مردان به نام MAN *A ، در سال 1996 معرفی شد و در ادامه در سال 2005 Alien که عنوان پرفروش ترين عطر سال را دارد را معرفی کرد ، که از موفق ترين کارهای اين برند است.

کليه عطرهای تيری موگلر با همکاری شرکت Clarins Fragrance Group معرفی می شوند.  مستر نوز يا همان آقای بينی (متخصص عطر ) مشغول به کار در تيری موگلر برای طراحی عطرهای برند Thierry Mugler عبارتند از : Louise Turner, Alberto Morillas, Jacques Huclier, Christine Nagel, Dominique Ropion, Laurent Bruyere, Pierre Aulas, Olivier Cresp, Yves de Chirin, Aurelien Guichard, Amandine Marie, Francoise Caron, Nathalie Feisthauer, Alexis Dadier, Fabrice Pellegrin, Nathalie Lorson, Domitille Bertier, Daphne Bugey, Mane and Serge Majoullier.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تیری موگلر

ادکلن موگلر

قیمت عطر تیری موگلر

خرید عطر تیری موگلر

عطر Thierry Mugler

ادکلن Thierry Mugler

دیدگاهی بنویسید