بررسی برند عطر ادکلن تروساردی-Trussardi

برند عطر ادکلن تروساردیTrussardi اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن ایتالیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از ۳۰ عدد عطر و ادکلن با برند  تروساردیی | Trussardi  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است .کمپانی تروساردی | Trussardi از سال 1911 شروع به کار نموده  و از سال 1983 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
تروساردی برند مشهور مد و سبک زندگی با نام تجاری ایتالیایی است که در سال 2011 صد سالگی کسب و کارش را جشن گرفته است. این شرکت در سال 1911 توسط Dantee Trussardi بنا نهاده شد.

عطر تروساردی-ادکلن تروساردی-Trussardi تخصص ابتدایی این شرکت تولید دستکش بود و در نهایت هم دستکش های خانواده سلطنتی انگلستان را تولید می نمود. بزرگترین موفقیت شرکت در دوران نوه دانته، یعنی نیکولا، به وقوع پیوست. هوش کسب و کار نیکولا و نیروی جوانیش باعث شد تا این برند تبدیل به یک برند جهانی لوکس و یک سبک زندگی ایتالیایی شود. یکی از مهمترین کارهای وی انتخاب لوگویی متمایز برای منحصر بفرد شدن در بازار بود. در همین دوران بود که تروساردی علاوه بر دستکش، محصولاتی نظیر چمدان، کیف دستی، لوازم جانبی خانه و اداره و کت چرم را نیز تولید نمود.
اولین بوتیک اختصاصی این برند در سال 1976 در میلان تاسیس شد. محصولات این برند در آن زمان به تمام اروپا و ایالات متحده صادر می شد. در دهه 1980 این برند به طراحیی فشن و تولید لباسهای مردانه و زنانه روی آورد.
تروساردی جزو اولین برندهایی بود که شوی لباسهایش را در سالنهای تئاتر برای عموم مردم اجرا کرد. این برند خط تولید محصولاتی نظیر جین، لوازم جانبی خانه، لباس کودکان وو نوجوانان، عینک و عطر و ادکلن را نیز راه اندازی نمود. تروساردی یکی از چندین شرکت ایتالیایی است که برای بهبود لیبل”ساخته شده در ایتالیا” تلاش نموده است.
در دهه 1990 نیز محصولات این برند به بازارهای آسیا راه پیدا کرد. مرگ ناگهانی نیکولا در یک حادثه رانندگی در سال 1990 هم باعث توقف موفقیتهای این کمپانی نشد و کمپانیی توسط نسل چهارم این خاندان یعنی Beatrice Trussardi اداره می شود.
این کمپانی از سال 1983 مشغول تولید عطر و ادکلن نیز می باشد. از سال 2005، تروساردی عطرهایی را با همکاری عطر و ادکلن سازی Selective Beauty ارائه می دهد. اولینن عطر این برند Trussardi for women است که توسط نیکولا تروساردی طراحی شده بود.
مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در تروساردی برای طراحی عطرهای برند تروساردی عبارتند از : Alberto Morillas, Jean Guichard, Nathalie Lorson,, Sophie Labbe, IFF, Alexandra Kosinski, Louise Turner, Daphne Bugey, Anne Flipo, Beatrice Piquet and Aurelien Guichard.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تروساردی

ادکلن تروساردی

قیمت عطر تروساردی

خرید عطر تروساردی

عطر Trussardi

ادکلن Trussardi

دیدگاهی بنویسید