افزایش قوای جنسی در طب سنتی

قوای جنسی و راههای افزایش قوای جنسی

افزایش قوای جنسی امروزه یکی از دغذغه های شهر نشینهاست. میل جنسی یا همان Libido یکی از ابتدایی ترین و مهمترین نیازهای بشر است که علاوه بر ایجاد انگیزه برای بقا و تولید نسل، باعث افزایش صمیمیت و بوجود آمدن احساسات عمیق بین زن و شوهر در روابط زناشویی خواهد شد. کم بودن بیش از حد میل جنسی، ناتوانی جنسی و سایر اختلالات و مشکلات میتوانند به صورت جدی یک زندگی زناشویی را با خطر شکست مواجه کنند.

در صورتی که شما در زندگی زناشویی دچار چنین مشکلی شده اید بهتر است نگاه دوباره ای به رژیم غذایی خود بیاندازید. این موضوع ثابت شده است که تغذیه نقش مستقیم و مهمی بر کاهش و یا افزایش میل جنسی دارد.

افزایش قوای جنسی با خوردن گوشت

استفاده از انواع گوشت سفید و قرمز به دلیل وجود کارنیتین (carnitine)، ال-آرژینین (L-arginine) و روی میتوانند باعث تقویت قوای جنسی شوند. کارنیتین و ال-آرژینین جزو اسیدهای آمینه ای هستند که موجب افزایش جریان خون در بدن می شوند و سلامت جریان خون به بافت ها و ارگانهای بدن کمک میکند تا در پاسخ به تحریکات جنسی بدرستی عمل کنند.

روی (Zinc) نیز یک ماده ی معدنی است که نقش مهمی در حفظ سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی دارد و علاوه بر آن در تنظیم عملکرد جنسی نیز مؤثر می باشد. کمبود روی میتواند باعث کاهش سطوح هورمون های جنسی و ناتوانی جنسی شود.

البته باید در مصرف گوشت هوشمندانه عمل کنید و فعالیت جسمانی کافی داشته باشید تا دچار بیماریهای قلبی نشوید.

افزایش قوای جنسی با گوشت

 

افزایش میل جنسی با خوردن صدف خوراکی

سالها است که خصوصیات افزایش دهنده ی میل جنسی (Libido) در صدف خوراکی اثبات شده است. تحقیقات منتشر شده در سال ۲۰۰۵ که در کنفرانس جامعه ی شیمی امریکا انجام شده نشان دهنده ی این است که صدف خوراکی، گوشت صدف و گوش ماهی حاوی موادی هستند که باعث افزایش سطوح تستوسترون و استروژن میشوند.
افزایش سطوح هورمون های جنسی (تستوسترون و استروژن) تاثیر مستقیم بر افزایش میل جنسی دارد. همچنین صدف خوراکی، میگو و خرچنگ منابع غنی از روی هستند که باعث بهبود جریان خون در بدن خواهد شد.

افزایش قوای جنسی با صدف خوراکی

 

تقویت قوای جنسی با خوردن مغزها و دانه ها

مغزها و دانه ها علاوه بر اینکه منبع مناسبی از انرژی هستند باعث بهبود سلامت عمومی و سلامت جنسی میشوند. وجود اسید آمینه ی ال-آرژینین و ماده ی معدنی روی در مغزها و دانه ها نیز به وفور مشاهده میشود.

برای افزایش میل جنسی مواد زیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید:

  • مغز گردو
  • تخم کدو
  • تخم آفتاب گردان
  • فندق
  • بادام زمینی

البته در این لیست، مغز گردو به دلیل غنی بودن از امگا-۳ (Omega-3) نقش مهمی در حفظ سلامتی ایفا میکند.

افزایش قوای جنسی با طب سنتی

 

افزایش قوای جنسی با خوردن سیب

مصرف روزانه یک عدد سیب تضمینی برای حفظ سلامت عمومی و سلامت جنسی بدن است. روزی یک عدد سیب بخورید تا از طبیب بی نیاز باشید.
سیب، توت، آلبالو، پیاز و انگورهای تیره رنگ غنی از کرستین (Quercetin) هستند. این آنتی اکسیدان که فلاوونوئید (Flavonoid) نامیده میشود خواص طبی زیادی دارد که یکی از این نقشها جلوگیری از بروز سرطان پروستات و سایر اختلالات مربوط به پروستات می باشد. التهاب پروستات میتواند باعث درد هنگام انزال شود که لذت فعالیت های جنسی را کاهش داده و موجب بی میلی خواهد شد.

افزایش قوای جنسی با سیب

افزایش قوای جنسی با خوردن سیر

خوردن سیر باعث ایجاد بوی ناخوشآیند در دهان خواهد شد اما این مساله نمیتواند باعث شود تا از جادوی پزشکی سیر چشم پوشی کنیم. این گیاه تند و سوزناک، رقیق کننده ی طبیعی خون است و معمولا برای پیشگیری از افزایش فشار خون، کلسترول بالا و ابتلا به بیماریهای قلبی مورد استفاده قرار میگیرد.

خواص ضد انعقادی سیر کمک میکند تا سیستم عروقی بدن به صورت سالم و روان خون را به تمام ارگانها برسانند و خونرسانی مناسب به اندامهای جنسی، قبل و حین انجام فعالیت های جنسی میتواند موفقیت آمیز بودن آن را تضمین کند.

تقویت قوای جنسی با طب سنتی