آمواج اینترلود زنانه-Amouage Interlude

عطر ادکلن آمواج اینترلود زنانه-Amouage Interlude عطری است گرم و ترش و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آمواجاینترلود زنانه- Amouage Interlude عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن آمواج اینترلود زنانه-Amouage Interlude

عطر ادکلن آمواج-Amouage،محصولی از کمپانی Amouage که در سال ۲۰۱۲ توسط Karine Vinchon Spehner طراحی و روانه بازار گردید . این عطر منحصر به فرد با پخش بوی بسیار بالا و ماندگاری بسیار بالا ، از نت های گریپ فروت ، زنجبیل ، گل رز ، کندر ، گل یاس ، شکوفه پرتقال ، صندل ، قهوه ، کیوی ، عسل ، وانیل ، عنبر ، چوب صندل ، گلسنگ ، چرم و تونکا تشکیل شده است . بطری بسیار زیبای این عطر نیز که با رنگ آبی مسحور شده است ، به رنگ یاقوت کبود سیر می کند و با تزئینات مجلل ، شکوه این عطر را به رخ همگان می کشد .

در ابتدا شما بویی از کیوی و عسل را حس خواهید کرد . عمر نت اولیه این عطر زیاد است و برای مدت طولانی شما همچنین تجربه ای را خواهید داشت . رفته رفته بوی چرم گونه ی این عطر برای شما رو نمایی می شود . البته همچنان بوی شیرین و جذاب عسل را با خود همراه دارد . اما باید همچنان منتظر بمانید ، زیرا گل رز هنوز شکوه خود را به نمایش نگذاشته است . ترکیب این نت ها با یکدیگر و ترتیب آنها همگی دال بر عظمت این عطر دارند . این محصول دارای جفت مردانه نیز می باشد که می تواند یک جفت بسیار زیبا برای یک زوج متاهل باشد .

نت اولیه : گریپ فروت , ترنج , زنجبیل , گل جعفری

نت میانی : کیوی , گردو , رز , شکوفه پرتقال , یاس , روایح دودی , چوب صندل سفید ,قهوه , گل جاوید , عسل , اوپوپوناکس

نت پایه : وانیل , دانه تونکا , خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , لوبان , چرم , مشک, کهربا , عود

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آمواج اینترلود 

ادکلن آمواج اینترلود

آمواج اینترلود

Amouage Interlude

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized