آمواج اوپوس هفت-Amouage Opus VII عطر امواج اوپوس هشت -Amouage Opus VIII

عطر ادکلن امواج اوپوس هشت -Amouage Opus VIII عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر آمواجاوپوس هشت عطری است مردانه و زنانه و شیک.

عطر امواج اوپوس هشت -Amouage Opus VIII

رایحه‌ای چهارفصل همراه با شیرینی و تلخی حاصل تجربه استفاده از لایبرری کالکشن اوپوس VIII است. این محصول مردانه- زنانه برند آمواج هشتمین ادکلن اینن کلکسیون است که در پنجمین سال آغاز آن عرضه شده است. اپوس در لغت به معنای اثر و قطعه ای از موسیقی بوده و با نام گذاری این محصول برند آمواژ خواسته تا علاقه مندان به این برند ، همچون قطعات موسیقی پیگیر سایر محصولات اپوس شوند . این محصول تا کنون با همین نام در ۸ طرح مختلف با رایحه های مختلف طراحی و تولید شده است.

Opus VIII بوی شرقی و گلی ملایمی دارد. با توجه به بوی خنک و شیرین این عطر، استفاده از آن در فصول گرم سال یعنی بهار و پاییز پیشنهاد می‌شود. Opus VIII حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر داشته و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. این عطر برای استفاده‌ی مشترک آقایان و بانوان ساخته شده است. جالب است بدانید که طراحی و فرمولاسیون Opus VIII توسط دو عطرساز مشهور و کارکشته با نام‌های «Pierre Negrin» و «Richard Herpin» انجام شده است. بطری Opus VIII بسیار ساده و درعین‌حال شیک و خوش‌دست طراحی شده است. پس از اسپری کردن Opus VIII روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گل یاسمین، یلانگ یلانگ و شکوفه پرتقال خواهید شد. این ترکیب شیرین، تازگی و شادی فراوانی را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از کندر، زعفران، زنجبیل، علف وتیور و چوب گایاک ساخته می‌شوند. این ترکیب تند و شیرین اعتمادبه‌نفس و هیجان زیادی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها‌ جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از صمغ بنزوئین و ادویه هندی تشکیل ‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌ها، احساس آرامش و هماهنگی جسمی و روحی خوبی خواهید داشت.

  • رایحه اولیه : گل یلانگ , شکوفه پرتقال , یاس
    رایحه میانی : زنجبیل , خس خس , چوب گایاک , زعفران , صمغ کندر
    رایحه پایه : لوبان , برگبوی غرب هند

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطرامواج اوپوس هشت 

ادکلن امواج اوپوس هشت 

امواج اوپوس هشت 

Amouage Opus VIII

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized