آسپرین و وارفاراین یا هیرودین !

آسپرین و وارفاراین یا هیرودین !

 

امروزه بدلیل استفاده نادرست از مواد غذایی و سبک زندگی کم تحرک انسانها دچار چاقی و غلظت خون شده اند و مهمترین علت مرگ و میر مخصوصا در ایران بیماری های قلبی و عروقیست!

 

آسپرین

مصرف خودسرانه داروهای رقیق کننده خون برای انسان عوارض بسیار جدی بدنبال دارد از جمله : عوارض گوارشی خطرناک این دارو و نیز عوارض مغزی احتمالی، باید توجه داشت که آسپرین با برخی داروها و مواد غذایی تداخل پیدا می‌کند. به طور مثال مصرف آسپرین همراه با غذاهای ترش و اسیدی منجر به تشدید ناراحتی‌های گوارشی می‌شود.

تفاوت آسپرین و هیرودین

وارفارین

از دسته دیگر داروهای رقیق کننده خون است که فقط تحت نظر و با تجویز پزشک متخصص باید نسخه شود و حتما طبق نظر پزشک و دستور زمانی ایشان باشد در غیر این صورت میتواند عوارض بسیار خطرناکی بدنبال داشته باشد.

توجه داشته باشید که تعداد بسیار زیادی از داروها با وارفارین تداخل دارند و میتواند خطر خونریزی  داخلی را به شدت افزایش دهند!

 

هیرودین

از دیگر داروهای رقیق کننده خون هیرودین است که بشکل قرص ، کرم و در بزاق زالو هست.

زالو از سویی خون آلوده و فاقد O2 را تخلیه می‌کند و از سوی دیگر  بزاق خود را که حاوی ماده‌ای آنتی‌کوالاگون (هیرودین) و احتمالاً بیش از یکصد نوع ماده bioactive (مثلاً ترکیبات پروستا سایکلین فرم و پروتئینی شبیه گیرنده‌های نیکوتینیک استیل کولین) دیگر می‌باشد، به موضع تزریق می‌کند. یعنی دو عمل #تصفیه_خون و #ترقیق_خون را همزمان انجام می‌دهد و بالطبع این خون سالم سازی شده به کنترل عفونتها و عملکرد بهتر سلولهای دفاعی خون و سیستم ایمنی و افزایش اکسیژناسیون بافت‌ها منجر خواهد شد.

 

 

پی نوشت ۱: زالو علاوه بر رقیق کردن خون بدون عوارضی که قرصهای رقیق کننده دارند چندین اثر مفید دیگر روی بدن دارند که در مطالب بعدی ذکر خواهد شد.

پی نوشت ۲: در سال سه بار زالودرمانی در نقطه حجامت عام ، دو دست و دو پا کل سال خون دیگر لخته نخواهد شد.

پی نوشت ۳: زالوددرمانی را حتما زیر نظر پزشک و یا فرد با تجربه در طب سنتی انجام دهید

پی نوشت ۴:  زالودرمانی توسط سختگیرترین موسسه غذا دارو جهان یعنی FDA یا سازمان غذا و دارو در امریکا تایید شده است

تفاوت وارفارین و هیرودین

 

آسپرین و وارفاراین یا هیرودین !٬ تفاوت وارفارین و هیرودین٬ تفوات آسپرین و هیرودین٬ خواص هیرودین٬ خواص هیرودین برای رقیق شدن خون٬ خواص هیرودین زالو٬ لخته شدن خون٬ مضرات آسپرین٬ مضرات وارفارین