کارولینا هررا سی اچ آفریقا زنانه-Carolina Herrera CH Africa

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ آفریقا زنانه-Carolina Herrera CH Africa عطری است تند و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ آفریقا-Carolina Herrera CH Africa عطری است زنانه و لاکچری.

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ آفریقا زنانه-Carolina Herrera CH Africa

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ آفریقا زنانه-Carolina Herrera CH Africa ، با بوی شیرین، تند و گرمش برای روزهای معتدل سال بسیار مناسب است.

وقتی این عطر را روی لباستان اسپری کنید، متوجه بوی پرتقال و گل بنفشه می‌شوید.پس از مدتی، متوجه تغییر مسیر نت‌های ابتدایی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب دارچین، چای، گل سوسن و زنبق تشکیل شده است.گل زنبق که نماد عفاف و پاک‌دامنی است، با بوی سحرآمیزش شجاعتی عجیب را به شما می‌دهد. وقتی مدتی از این حال گذشت، متوجه بوی بخور خوشبو و وانیل خواهید شد. عطر شیرین وانیل وقتی با بخور خوشبو مخلوط می‌شود.

طراحی شیشه‌ی این عطر آمریکایی، حال و هوای حضور در جنگل‌های بکر آفریقا را تداعی می‌کند. روی شیشه‌ی شفاف سی اچ آفریقا یک روکش چرمی که با نقوش حیوانی و طبیعی تزیین شده، به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری به رنگ طلایی است. یک روبان قرمز که از گردن بطری آویزان است و روی آن سه قطعه‌ی طلایی‌رنگ دیده می‌شود، خودنمایی می‌کند. این آویزهای طلایی شامل یک نمونه‌ی کوچک از حیوان زرافه، نشان تجاری CH و یک قطب‌نمای نمادین می‌شود. این نمادها همگی به طبیعت آفریقا اشاره می‌کنند.

  • رایحه اولیه : پرتقال , بنفشه
    رایحه میانی : زنبق , دارچین , چای قرمز روبوس
    رایحه پایه : وانیل , روایح دودی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا سی اچ آفریقا زنانه

ادکلن کارولینا هررا سی اچ آفریقا زنانه

کارولینا هررا سی اچ آفریقا

Carolina Herrera CH Africa

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized