ورساچه پورهوم عود نویر-Versace Pour Homme Oud Noir

عطر ادکلن ورساچه پورهوم عود نویر-Versace Pour Homme Oud Noir عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ورساچه پورهوم عود نویر- Versace Pour Homme Oud Noir عطری است مردانه و مجلل.

عطر ادکلن ورساچه پورهوم عود نویر-Versace Pour Homme Oud Noir

عطر ادکلن ورساچه پورهوم عود نویر-Versace Pour Homme Oud Noir، با رایحه ای چوبی و تند مخصوص فصول سرد سال روانه ی بازار گردید . این ادکلن که بر پایه عود و چرم بناشده است رایحه گرم و تندی را به مصرف کننده خود القاء می کند .

عود نوآر با بوی تند و گرمش برای شب‌های پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود. بطری این عطر مانند تمام عطرهای دیگر ورساچه با ظرافت و دقت خاصی طراحی شده است. روی بطری این عطر نشان تجاری زیبای ورساچه با رنگ طلایی خودنمایی می‌کند. روی گردن طلایی بطری هم نام ورساچه به‌خوبی حک شده است. در بطری با رنگ سیاه و قد کوتاهش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. پس از اسپری کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان، بوی چرم و نت‌های چوبی شرقی را احساس خواهید کرد. این ترکیب شرقی، هیجان و اعتمادبه‌نفس خوبی را به روح شما تزریق خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب عود ساخته‌شده‌اند. این ترکیب مرموز، تمرکز و آرامش درونی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از نت‌های چوبی و ادویه تشکیل‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های ناب و تند، حس شادی و تعادل درونی خوبی خواهید داشت.

  • رایحه اولیه : نت های تند
  • رایحه میانی : عود
  • رایحه پایه : نت های چوب ، چرم

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ورساچه پورهوم عود نویر

ادکلن ورساچه پورهوم عود نویر

ورساچه پورهوم عود نویر

Versace Pour Homme Oud Noir

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized