والنتینو والنتینا عود اسولوتو-Valentino Valentina Oud Assoluto

عطر ادکلن والنتینو والنتینا عود اسولوتو-Valentino Valentina Oud Assoluto عطری است گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن والنتینو والنتینا عود اسولوتو-Valentino Valentina Oud Assoluto عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن والنتینو والنتینا عود اسولوتو-Valentino Valentina Oud Assoluto

عطر ادکلن والنتینو والنتینا عود اسولوتو-Valentino Valentina Oud Assoluto،که توسط Olivier Cresp در سال ۲۰۱۳ خلق شد ، با رایحه ای تلخ و چرمی که دارد محصولی سنگین و کلاسیکی می باشد .

ترکیب آن در نت اولیه با رایحه ی شیرینی از شکوفه ی پرتقال و هل آغاز شده که بعد از گذشت مدتی جای خود را به گرمی و تلخی موادی نظیر عود و چرم و ترکیب بی نظیر آنها با رز بلغاری می دهد . این مواد بر روی بیسی از زعفران ، وانیل و نت های چوبی استوار می باشند .

رایحه ی قالب و شرقی عود و پیوند آن با عطر خوش و اغوا کننده ی رز بلغاری و زعفران به آن شیرینی و تلخی دوست داشتنی را هدیه می کنند که نمی توان به راحتی از آن دست کشید . بهترین زمان مصرف از آن شب های سرد زمستانی و یا مناسبت های خاص در فصل زمستان می باشد . از مشخصه های ممتاز این عطر جذاب ، فریبنده ، منحصر به فرد و هوس انگیز بطری مشکی رنگ ، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی عالی است.

  • رایحه اولیه : شکوفه پرتقال – هل
  • رایحه میانی : عود – گل رز بلغاری – چرم
  • رایحه پایه : زعفران – وانیل – نت های چوبی

 

ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر والنتینو والنتینا عود اسولوتو

ادکلن والنتینو والنتینا عود اسولوتو

والنتینو والنتینا عود اسولوتو

Valentino Valentina Oud Assoluto

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized