سی کی ایفوریا لیکویید گلد زنانه-Ck Euphoria Liquid Gold

عطر ادکلن سی کی ایفوریا لیکویید گلد-Ck Euphoria Liquid Gold عطری است با رایحه گرم و شیرین و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .عطر کلوین کلین ایفوریا لیکویید گلد عطری است زنانه و اغواگر.

عطر سی کی ایفوریا لیکویید گلد زنانه-Ck Euphoria Liquid Gold

پس از موفقیت جفت ایفوریا زنانه و مردانه در بازار جهانی در سال ۲۰۰۵ ، برند کلوین کلین برای ختم شاهکارهای تولیدی خود در سال ۲۰۱۴ اینبار اقدام به تولید محصولی با نام عطر ادکلن زنانه کلوین کلین ایفوریا لیکویید گلد نمود و با آرزوی ذوب شدن در لذت و نمایشی از ثروت و تجملات ، عطر ادکلن زنانه کلوین کلین ایفوریا لیکویید گلد را روانه ی بازار کرد . عطر ادکلن زنانه کلوین کلین ایفوریا لیکویید گلد نمادی از عطری اعتیاد آور در بین سایر محصولات این برند شناخته شده است . وقتی‌که به شیشه‌ی این عطر نگاه می‌کنید، اولین ویژگی که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، شکل جالب و غیرعادی و رنگ طلایی آن است. قسمت بالایی این شیشه به رنگ تیره طراحی شده و تضاد قابل‌توجهی را با رنگ طلایی این شیشه ایجاد کرده است. روی در مکعب مستطیلی و بلند این عطر نام Liquid Gold Euphoria و در وجه دیگر آن نشان Calvin Klein با رنگ تیره چاپ شده و خودنمایی می‌کند.

عطر ادکلن زنانه کلوین کلین ایفوریا لیکویید گلد ، عطری با رایحه ی چوبی شرقی و با تنالیته ای گرم و تند ، رایحه ای لوکس و مرموز جهت مصارف شبانه روزی در فصول سرد سال میباشد . رایحه ی عطر ادکلن زنانه کلوین کلین ایفوریا لیکویید گلد از توافق سه نت تک عنصری تشکیل شده است . وقتی این عطر آمریکایی را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی دارچین می‌شوید. این نت تند و شیرین، حرارت و هیجان شما و محیط اطرافتان را بالا می‌برد. در ادامه و پس از مدتی شاهد تغییر مسیر خط بویایی این عطر خواهید بود. در این زمان نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی از ترکیب گل ارکیده‌ی سیاه ساخته‌شده‌اند. گل ارکیده با بوی جادویی و ملایمی که دارد، انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما هدایت می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را برای ماندگاری بیشتر می‌گیرند. این نت‌ها از چوب صندل تشکیل می‌شوند. بوی چوب صندل باعث ایجاد آرامش و تعادل روحی و دور شدن استرس و اضطراب می‌شوند.

  • رایحه اولیه : دارچین
  • رایحه میانی : ارکیده
  • رایحه پایه : چوب صندل سفید

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر سی کی ایفوریا لیکویید گلد 

ادکلن سی کی ایفوریا لیکویید گلد زنانه

سی کی ایفوریا لیکویید گلد 

ادکلن کالوین کلین ایفوریا لیکویید گلد زنانه

Ck Euphoria Liquid Gold

Liquid Gold Euphoria Calvin Klein for women

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized