درمان کیست پستان

درمان کیست پستان

 

در برخی از خانم ها عفونت هایی در پستان هایشان بروز می کند که باید هر چه سریعتر به مداوای ان بپردازند تا عفونت پیشرفت نکند و احتمالا باعث ایجاد سرطان پستان نشود.

کیست ها نیز غددی چرکی هستند که اگر به ان ها به موقع رسیدگی نشود منجر به بروز مشکلات عدیده ای خواهند شد.

اگر چه طب نوین راه هایی برای درمان این مشکلات دارد و به موفقیت هایی در این درمان این بیماری ها نائل امده است اما معمولا درمان های پر خرجی را شامل می شود.

پیشنهاد ما به شما استفاده از طب سنتی و زالو درمانی برای رفع این بیماری هاست. زالوی طبی با مواد دارویی بدن خود به راحتی کلیه عفونت ها را از خون و بدن پاک می کند و با از بین بردن مراکز تولید عفونت در بدن باعث می شوند که کیست و عفونت در پستان ها نیز از بین رفته و مداوا شود.

افردای که زالودرمانی میکنند باید توجه داشته باشند.هیچگاه نباید بطورمستقیم زالو را روی محل زخم یا محل پردرد روی سینه یا جاهای دیگر بدن گذاشت همیشه سعی کنید بفاصله چندسانت دورتر از محل زالوها را بچینید. در درمان عفونت سینه یا تورم نیز باید اول با انگشت اشاره روی محل درد یا زخم بآرامی بطرف داخل فرو برد .هرکجا شخص بیمار احساس درد بیشتری داشت بفاصله های چند سانتی از محل درد. تعداد دوعدد زالوی متوسط سبز رنگ با نشان  خالهای زرد دور اطراف بدن زالو ویا خالهای سیاه با بدن سبز دون دون دار  روی بدن بیمار بچینید. وبگذاربد زالو خون را بمکد و خودش پس از سیرشدن محل نیش را با بزاق و ماده هیرودن خود ضدعفونی کرده وسپس بعداز جدا شدن انعقاد خونی صورت میگیرد. بهتراست جلو انعقاد خون گرفته نشود. زیرا درمان اصلی برای شخص بیمار همان خونروی است که پس از جداشدن زالو از بدن اتفاق میأفتد…..

بیاد داشته باشید سعی کنید ۲۱روز قبل از هرگونه زالودرمانی منجمله بیماری پستان چه از نوع سرطان.یا تومور یاکیست سینه ها وغیره  حتما” به شخص بیمار معجون دوسین همان عسل و سیاهدانه تجویز کنید. روزی دو قاشق غذاخوری

هربار یک قاشق غذاخوری نیم ساعت قبل یا بعد از غذا

یا هنگام خواب.درشب.وصبح اول وقت.

 

معجون دوسین درمان کننده انواع تورها و کیست ها و سرطانهاست

رعایت اصول تغذیه..اصلاح مزاج..شناخت طبع بیمار.. قبل از زالودرمانی الزامیست

 

درمان کیست پستان در طب سنتی

 

درمان کیست پستان٬ درمان کیست پستان با زالو٬ درمان کیست پستان با طب سنتی٬ درمان کیست پستان در طب سنتی٬ زالو درمانی برای کیست٬ زالو درمانی برای کیست پستان٬ کیست پستان