درمان فرورفتگی جای جوش با طب سنتی

درمان فرورفتگی جای جوش با طب سنتی

برای خیلی‌ها این جوش‌ها نیستند که عذاب آور و اعصاب خردکن به نظر می‌رسند، بلکه جای جوش و فرورفتگی جای جوش و اسکار آکنه است که مسئله‌ساز است یکی به صورت چاله‌‌ای یا فرورفته که به دلیل آسیب بافت زیرپوستی ناحیه‌ای که آکنه بروز کرده اتفاق می‌افتد و دیگری جای زخم رنگ دار که اغلب به صورت قرمز یا قهوه‌ای است و بعد از برطرف شدن جوش حالت رنگی به خود می‌گیرد.اغلب اوقات این جای جوش‌ها به دلیل دستکاری یا ترکاندن‌شان ایجاد می‌شوند اما گاهی اوقات خود آکنه آنقدر شدید و عمیق است که جای زخم باقی می‌گذارد.

وقتی این زخم‌ها را بدون مداوا رها کنید شاید کمی بیش از یک سال طول بکشد تا بهبود حاصل شود و تازه، گاهی اوقات این مدت طولانی‌تر شده و به بخشی از صورت بدل می‌‌شود.

اما بهترین کار برای پاک کردن این زخم‌ها از صورت این است که خیلی زود به دادشان برسید و سریع درمان لازم را انجام دهید تا برای همیشه جلوی آینه خودتان را ملامت نکنیدکه چرا این زخم‌ها به صورت‌تان نقش بسته است.

نسخه‌های گیاهی را امتحان کنید . بسیاری از جای زخم‌های سطحی روی صورت را می‌توانید بدون دردسر با درمان‌ طب سنتی بهبود بخشید که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد

الف ) مالیدن روغن بنفشه شبانگاه

ب ) روی خط روسری را ۱ الی ۲ مرحله زالو انداختن

ج ) سرکه انگبین (۲ واحد عرق نعنا + ۲ واحد عسل + ۱ واحد سرکه انگور طبیعی ) یک سوم

لیوان از این شربت ریخته و باقی را آب ریخته و شبها قبل از خواب میل شود .

د) خوردن گس مزه ها ( آب گوجه فرنگی ـ آب انار )

ه ) کم خوردن غذاهای سرخ کردنی

ی ) ۲ مرحله حجامت در بهار و ۱ بار حجامت درپاییز

 

خواص زالو درمانی برای جاش جوش٬ درمان فرو رفتگی جای جوش٬ درمان فرو رفتگی جای جوش با حجامت٬ درمان فرو رفتگی جای جوش با روغن بنفشه٬ درمان فرو رفتگی جای جوش با زالو٬ درمان فرو رفتگی جای جوش با طب سنتی٬ درمان فرو رفتگی جای جوش در طب سنتی٬ درمان فرو رفتگی جای جوش صورت٬ درمان فرو رفتگی های جای جوش٬ زالو برای درمان جای جوش٬ زالو درمانی٬ زالو درمانی برای جای جوش٬ زالو درمانی و جای جوش