داروی تقویت اعصاب

داروی تقویت اعصاب

 

اولین چیزی که در فرمایشات اهل بیت علیهم السلام تقویت کننده اعصاب معرفی شده، پیاز است.

 

امام صادق علیه السلام : پیاز خستگی را می برد و اعصاب را تقویت می کند و آب و قدم ها را زیاد می کند و تب را بر طرف می کند.

 

دومین مورد : برگ چغندر:امام علیه السلام : بر شما باد برگ چغندر، که آن در کنار رودی در بهشت می روید و در آن شفای هر دردی است و اعصاب را تقویت می کند و گرمی معده را بر طرف می کند و استخوان ها را کلفت می کند.

 

سومین مورد : کشمش:امام صادق علیه السلام : کشمش اعصاب را تقویت می  کند و خستگی را می برد و نفس را خوش می کند چهارمین مورد : بابونه:در منابع طبی توصیف هایی که برای بابونه آمده زیاد است

 

پنجمین مورد : حمام:در روایت آمده که حمام منافع زیادی دارد که منجر به تعدیل طبایع می شود و عصب ها را نرم می کند و…

 

در صورتی که شخصی مشکلی در رابطه با اعصاب و مسائل روحی و روانی داشته باشد یا حتی طبق استفاده ای که روایات می شود اعصاب بدن، می توان بابونه، برگ چغندر را خشک کرده و به صورت دارو از آن استفاده کند یا در جیره غذایی روزانه خود این دو مورد به همراه مقداری کشمش و پیاز قرار دهد.می توان صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری از ترکیب خشک شده این دو مورد به همراه مقداری کشمش مصرف کرد.

داروی تقویت عصب در طب سنتی

 

تقویت کننده اعصاب٬ تقویت کننده اعصاب در طب سنتی٬ تقویت کننده اعصاب گیاهی٬ تقویت کننده اعصاب و روان٬ خوراکیهای تقویت کننده اعصاب٬ داروی تقویت اعصاب٬ داروی تقویت اعصاب تبریزیان٬ داروی تقویت اعصاب گیاهی٬ داروی تقویت اعصاب و روان٬ غذاهای تقویت کننده اعصاب٬ گیاهان تقویت کننده اعصاب