آتلیه کلون وتیور فتال-Atelier Cologne Vetiver Fatal

عطر ادکلن آتلیه کلون وتیور فتال-Atelier Cologne Vetiver Fatal عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آتلیه کلون وتیور فتال-Atelier Cologne Vetiver Fatal عطری است مردانه و زنانه و جذاب.

عطر ادکلن آتلیه کلون وتیور فتال-Atelier Cologne Vetiver Fatal

عطر ادکلن آتلیه کلون وتیور فتال-Atelier Cologne Vetiver Fatal، عطری است خوشبو و دوست داشتنی که شروعی نیمه شاداب و میوه ای مانند از میوه آلو و همراهی حس ترش و شاداب ضعیفی از مرکبات دارد که حضور گیاه خس خس در کنارشان حالتی تلخ و خاکی مانند به وجود آورده و رایحه را سنگین تر و جدی تر می کند. با گذر زمان حس مرکباتی محو شده و رایحه ملایمی از چوب ها به جمع روایح اضافه می گردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، میوه ای، تلخ، چوبی و خاکی است که رایحه ای جذاب و خوشبو را ارائه می کند.

بطری عطر ادکلن Atelier Cologne بسیار شیک و ساده طراحی شده است.بطری به شکل مستطیل با گوشه های گرد بسیار ساده و شیک طراحی شده. بطری آتلیه کلون بسیار خوشدست طراحی شده و حتی بطری ۲۰۰ میل به راحتی در دست جای می گیرد.

آتلیه کلون در سه سایز ۳۰ و  ۱۰۰ و ۲۰۰ میل طراحی شده و سایز ۳۰ میل یک روکش چرمی به رنگ  اختصاصی آن ادکلن دارد. روکش چرمی میتواند با نام حک شده مشتری شخصی سازی شود که در نمایندگیهای رسمی آتلیه کلون صورت می گیرد.

برند عطرسازی آتلیه کلون خانه عطر و ادکلن سازی آمریکایی است که راه اندازی آن بر اساس طبیعت بوده است. ادغام مرکبات و نت های گیاهی در غلظت های قوی تر که موجب  غنی تر شدن و طولانی تر شدن مدت ماندگاری عطرها شده است ویژگی بارز این برند است.

  • رایحه اولیه: لیمو ترش، ترنج، نارنج،شکوفه پرتقال
  • رایحه میانی: برگ بنفشه شیرین، آلو
  • رایحه پایه: سدر، عود، وتیور

لینکهای مفید:

عطر آتلیه کلون وتیور فتال

ادکلن آتلیه کلون وتیور فتال

آتلیه کلون وتیور فتال

Atelier Cologne Vetiver Fatal

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized