آتلیه کلون امبر نو-Atelier Cologne Ambre Nue 200 ml

عطر ادکلن آتلیه کلون امبر نو – Atelier Cologne Ambre Nue عطری است گرم و کهربایی و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آتلیه کلون امبر نو-Atelier Cologne Ambre Nue عطری است مردانه و زنانه و خاص.

عطر ادکلن آتلیه کلون امبر نو – Atelier Cologne Ambre Nue

این عطر در گروه بویایی شرقی و گلی ( Oriental Floral ) قرار دارد و آکورد های اصلی آن به ترتیب صمغی (balsamic) ، مرکبات (citrus) ، کهربا (amber) ، ادویه ای و گرم (warm spicy) و شیرین (sweet) می باشد.

از شش سری مختلف تولیدات خانه عطرسازی اتلیه کلون، ادکلن امبر نو از سری MATIÈRES، در سال ۲۰۱۲ توسط رالف شویگر  به دنیای عطر عرضه شد.

نارنگی سبز و ترنج، گرمای کهربایی را با دارچین سریلانکایی و گل ارکیده (ارکید قرمز تیره) احاطه می کنند. کلاهی چرمی به عنوان درپوش و پمپ متحرک برای استفاده از اسپری آن را کامل می کند. این عطر لحظاتی پیش بینی نشده و جادویی را به ذهن می آورد.

بطری عطر ادکلن آتلیه کلون -Atelier Cologne  بسیار شیک و ساده طراحی شده است.بطری به شکل مستطیل با گوشه های گرد بسیار ساده و شیک طراحی شده. درب بطری اندکی کشیده است و روکشی چرمی به رنگ قهوه ای جگری دارد. بطری آتلیه کلون بسیار خوشدست طراحی شده و حتی بطری ۲۰۰ میل به راحتی در دست جای میگیرد.بطریهای ۱۰۰ و ۲۰۰ میل آتلیه کلون دارای درب چرمی به رنگ قهوه ای متمایل به قرمز هستند ولی بطری ۳۰ میل دربی متالیک و براق دارد  که مخصوص مسافرت ساخته شده است.

آتلیه کلون در سه سایز ۳۰ و  ۱۰۰ و ۲۰۰ میل طراحی شده و سایز ۳۰ میل یک روکش چرمی به رنگ  اختصاصی آن ادکلن دارد. روکش چرمی میتواند با نام حک شده مشتری شخصی سازی شود که در نمایندگیهای رسمی آتلیه کلون صورت میگیرد.

برند عطرسازی آتلیه کلون خانه عطر و ادکلن سازی آمریکایی است که راه اندازی آن بر اساس طبیعت بوده است. ادغام مرکبات و نت های گیاهی در غلظت های قوی تر که موجب  غنی تر شدن و طولانی تر شدن مدت ماندگاری عطرها شده است ویژگی بارز این برند است.

  • رایحه اولیه : ترنج , نارنگی ماندارین , گل جعفری
    رایحه میانی : ارکیده , دارچین , لوبان
    رایحه پایه : دانه تونکا , لابدانیوم , نعناع هندی

لینکهای مفید:

عطر آتلیه کلون امبر نو

ادکلن آتلیه کلون امبر نو

آتلیه کلون امبر نو

Atelier Cologne Ambre Nue 200 ml

 

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized